|
Hej Aminoer Jeg ville lige dele dette opslag med jer - den er lige næppe at forstå, er det regelmæssig fejl hos ministeriet? Jeg syntes da den er lidt sjov :-). |
Det var da til at forstå ;)
Debat
|
Hej Aminoer Jeg ville lige dele dette opslag med jer - den er lige næppe at forstå, er det regelmæssig fejl hos ministeriet? Jeg syntes da den er lidt sjov :-). |
|
Det var da til at forstå ;) |
|
Han forstår sku at udtrykke sig.. eller noget :)
mvh |
|
Den har han ikke været heldig med :-) |
Ja, dog er det lige lige før det ikke er :) |
|
Jeg syntes sku han gør det godt. Han skal jo forklare det på et sporg som Thorning og den øvrige børnehave forstår. (og Helle Thorning har jo åbenbart svært ved det med Skat) |
|
Hihihihihhiiiiii.....det er sjauw!! |
Griner er det ikke kun hendes mand..?? Lars gør et stykke arbejde om det er godt eller skidt er der jo delte meninger om..:-) Men jeg er da glad for den farve vi har i regeringen..:-) |
|
Hmmm, jeg må indrømme, at forklaringen faktisk giver meget god mening for mig.. Jeg er ikke videre stolt af Lars Løkke som statsminister (eller VK-regeringen i det hele taget, de er sgu gode til at træde i spinaten..), men alternativet giver mig altså gåsehud over hele kroppen |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
enig, Mattias. Jeg bilder også mig selv ind, at jeg forstår Lars Løkkes forklaring. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn