Hmmm, jeg må indrømme, at forklaringen faktisk giver meget god mening for mig.. Jeg er ikke videre stolt af Lars Løkke som statsminister (eller VK-regeringen i det hele taget, de er sgu gode til at træde i spinaten..), men alternativet giver mig altså gåsehud over hele kroppen
enig, Mattias.
Jeg bilder også mig selv ind, at jeg forstår Lars Løkkes forklaring. VK har helt rigtigt gjort det let for den stadig mere taburet-ivrig opposition at kritisere de efterhånden mange tåbelige fodfejl. Alligevel gyser jeg også ved tanken om alternativet, som vil løse en verdensspændende finanskrise ved at vi i Danmark blot skal arbejde 12 minutter mere pr. dag.. og Wupti, så er vi ude af den finanskrise.
Det er sjovt alle dem der skriver dette har ikke kigget på andet end overskriften i planen http://www.fairlosning.dk/ til dem der vil se lidt mere
Mener personligt at den nuværende regering ødelægger mere end de gavner, Man kan IKKE spare sig ud af krise, i følge finansministeriet giver det næsten dobbelt så mange penge retur til statskassen hvis man laver offentlige investeringer som S-SF i forhold til at sænke skatten