Hej, Hvis du er interesseret i at få dit software forhandlet, vil jeg gerne hjælpe dig igang. Jeg forhandler it udstyr i dag, og vil gerne sælge dit produkt. Du er velkommen til at sende mig en mail på: info@tk-datateam.dk så kan vi drøfte nærmere om dit produkt, og markedsføring af din hjemmeside. Fortsat god weekend, DBH Morten Dal
|
Web-siden.dk:Hvorfor skal firmaerne købe dit produkt?
Et par grunde:
- Budget estimering/planlægning
Systemet holder automatisk styr på hvornår et stykke udstyr burde udskiftes, baseret på levetid samt antal opgaver/reparationer der er udført på det. Udskiftninger sorteres pr år, med forventet afskrivninger, indkøbs priser m.m. og oversigten kan direkte eksporteres til Excel til brug i budget arbejdet. - Overblik
Det er nødvendigt at have en oversigt over hvilket udstyr man har i sin virksomhed, ellers er der ingen kontrol med forbrug, svind m.m. Mange dele af en virksomhed har brug for overblikket alt afhængig af virksomhedens størrelse. Dette kan være alle lige fra It-support, indkøbere og ledelsen. - Revision
Alle ændringer kan til enhver tid dokumenteres med information om hvem og hvornår der har været lavet en ændring på et stykke udstyr. Som f.eks. tilføjelse af hukommelse til en computer.