Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål omkring interview med Simon Mørch!

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle Amino'er. Jeg har lige siddet og hørt det fremragende interview som Thorborg har haft med Simon Mørch, og jeg fik virkelig meget ud af det. En ting jeg virkelig bed fast i, var segmentet omkring Affiliate Marketing, og de fifs som Simon gav.

Jeg har selv en virksomhed kørende, som vi er fint igang med at få startet op. Og i den forbindelse ville det da være fantastisk med en ting som affiliate marketing ved siden af, da jeg selv holder meget af at skrive generelt. Jeg ville nok være interesseret i at starte en side omhandlende et bestemt emne, og derpå finde annoncører som gerne vil have markedsført produkter indenfor selvsamme branche. Jeg har bl.a. overvejet at blive medlem af http://www.iqmedier.dk/ .

Det er noget jeg godt kunne være klar til at smide nogle penge efter, mht. AdWords og lign. Jeg er klar over at det tager tid og arbejde, og det er jeg selvfølgelig parat til.

Men er det noget man kan køre helt ved siden af sin virksomhed, eller skal ens CVR indover også, når det kommer til betaling osv? Jeg søger bare lidt praktisk info omkring det, da det kunne være super spændende at komme igang med :)

Så hvis der er nogle flinke mennesker med lidt input, så vil jeg sætte stor pris på det!

På forhånd mange tak!

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:04

Hej Mikael,

Tusind tak for din ros!

Gid jeg kunne hjælpe dig med det juridiske.. Men det må vi hellere få en revisor til.

Held & lykke med din forretning!

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 19:08

Hej Simon.

Jamen det var da et kanon interview fra 2 succesfulde mennesker :) 

Det er jeg mest interesseret i, det er at få lidt praktisk info om hvordan man starter op. Det lyder jo til at være en fantastisk mulighed, så det kunne da være du gad smide et råd eller to min vej om hvordan man kommer godt igang med det. 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:10

Generelt vil jeg sige du skal have en virksomhed bare for at køre det nogenlunde proffesionelt. Flere netværk kræver du har en virksomhed, hvis du vil være oprettet ved dem.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 08:24

Vi har naturligvis et CVR til vores firma, men jeg forstod det sådan at man kørte det ved siden af? Eller kan man benytte et CVR til flere forskellige ting, uden at det bliver for indviklet?

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 08:39

Hej Mikael

Ja du køre det ved siden af da det er passiv, men du benytter stadig dit alm. cvr nr.

Du får en faktura hver mdr som du bare ligger ind i alt dit andet regnskab.

Nemt og enkelt.

Mikkel

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 08:42

Ahh okay, på den måde. Så man registrerer sig altså som firma på enten iqmedier.dk eller TradeDoubler.dk , og så er det ellers bare om at komme igang?

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 09:05
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeps helt korrekt..

Den eneste fejl du kan lave er ikke at komme igang ;-)

Held og lykke med det

Mikkel

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 09:09

Jamen lige nøjagtigt, jeg synes det lyder som en utrolig god mulighed for at skabe en passiv indkomst, så dét skal jeg da uden tvivl igang med.

Tak for din hjælp :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 09:56

Der var forresten også lige en anden ting. Nu skal jeg jo beslutte hvad der skal skrives om, hvad min primære branche vil være. Hvor stor variation er der mht. annoncørerne? Er der mange brancher repræsenteret, eller skal man holde sig til visse produkt-typer?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)