Hey alle Amino'er. Jeg har lige siddet og hørt det fremragende interview som Thorborg har haft med Simon Mørch, og jeg fik virkelig meget ud af det. En ting jeg virkelig bed fast i, var segmentet omkring Affiliate Marketing, og de fifs som Simon gav. Jeg har selv en virksomhed kørende, som vi er fint igang med at få startet op. Og i den forbindelse ville det da være fantastisk med en ting som affiliate marketing ved siden af, da jeg selv holder meget af at skrive generelt. Jeg ville nok være interesseret i at starte en side omhandlende et bestemt emne, og derpå finde annoncører som gerne vil have markedsført produkter indenfor selvsamme branche. Jeg har bl.a. overvejet at blive medlem af http://www.iqmedier.dk/ . Det er noget jeg godt kunne være klar til at smide nogle penge efter, mht. AdWords og lign. Jeg er klar over at det tager tid og arbejde, og det er jeg selvfølgelig parat til. Men er det noget man kan køre helt ved siden af sin virksomhed, eller skal ens CVR indover også, når det kommer til betaling osv? Jeg søger bare lidt praktisk info omkring det, da det kunne være super spændende at komme igang med :) Så hvis der er nogle flinke mennesker med lidt input, så vil jeg sætte stor pris på det! På forhånd mange tak! |
Hej Mikael,
Tusind tak for din ros!
Gid jeg kunne hjælpe dig med det juridiske.. Men det må vi hellere få en revisor til.
Held & lykke med din forretning!