Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping - Hvilke Produkter ku du tænke dig?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Alle

Tusind tak for jeres svar.

Tobias Hyldeborg :Pt, har vi kontakt til en mindre hollandsk Dropshipper af mobiler(som muligvis udvider til Danmark), men det er bla Asiatiske mobiler, dvs mini iphones, blackberry, og andre modeller af asiatisk kvalitet. Jeg kan formidle kontakten videre hvis det har interesse. Andre vilkår ville være hvis det ku accepteres med en max 10 dages levering at dropshippe mobiltelefoner herfra da jeg har kontakter til dette.

PJEDSTED:

Vi kan kigge ind i disse områder, "Møbler, havemøbler og belysning" men jo mere specifik du kan være desto nemmere vil det være at finde en fælles løsning.

Ronni Larsen:

textiler og tøj / mode: Jeg ville anbefale dig at tage fat i evt nogle kinesiske sourcing firmaer og høre om du evt ikke ku lave en aftale med dem, jeg har en kontakt til en fabrik den sourcer herude og selv har fabrikation af tøj, Så har du billeder eller lignende kan det produceres individuelt og afsendes individuelt. Hans Primære fokus er kostumer og special designs. Ellers er en anden mulighed mht tøj at få produceret en shipment herude (har kontakt til en anden fabrik af tshirts,shorts og lignende) Men jeg skal bruge nogle specifikationer på hvad der behøves.

Thomas Reberholt

Køkkenudstyr, så mener du knive, gafler, rørepinde, spisepinde, tallerkener og gryder og pander eller har du noget specifikt i tankerne?

Hulahoppigen

Utrolig spændende, hvilket omfang af disse produkter "tegneredskaber og portfoliemapper" havde du i tankerne, har du salgskanaler til dette allrede? Kontakt mig gerne på ta@thomasandreasen.dk og vi kan evt tage en snak omkring hva du mangler og eller leder efter.

TopTrend

Vi har desværre ikke store fokus på hårvoks pt, men hvis du har salgskanal til det kan det godt fremskaffes. Pt har vi ikke noget stående på lager i danmark men hva har du i tankerne mht Køkkenudstyr noget specifikt?

diamond

We currently are supplying a distributor in Finland with , eyelashes, fake nails, and extensions for beauty salons. Let us know what youre looking for and we can have a chat.

alfa mesteren

Godt spørgsmål, altså normalt når vi har sat os ned og lavet en aftale ang nogle produkter så vil dagen fra vores kontrakt starter ca være max 4 dages leveringstid normalt 2-3 dage. Afhængig af produkt og den aftale der bliver indgået individuelt med distributøren.

Morten Johansen

Jeg har en amerikansk tøj designer der har lavet nogle punk tshirt designs(tema), jeg kan sende dig nogle billeder hvis det har interesse. Fordi så kunne jeg få det sourcet herude gennem mine kontakter og så ku vi snildt sætte en dropshipping aftale op sammen.

 

Glæder mig til at høre fra jer alle.

Hav en dejlig dag

Mvh
Thomas Andreasen

 


Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kendte brands er det nemmeste at sælge, men sekundært noget nyt og innovativt.

xxx

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 48
Fra  Sign City Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Kan du skaffe ballroom dance dress via dropshipping?

Mange hilsener

Maigaard

Jeg er initiativtager til www.forhandlerportalen.dk Kontakt mig via portalen. Mange hilsener Søren Maigaard tlf. 98113677 mail:info@forhandlerprotalen.dk

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med alarmer med sms og overvågning kamara koplet på nettet ?

Fra Shanghai, China
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 47
Fra  AsiaPhase Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Dropshipping lyder umiddelbart som en god forretning når man ser det på tegnebrættet. Rent praktisk tvivler jeg dog på det kan komme til at fungere optimalt, så der kan tjenes penge på det.

Det er selvfølgelig en fordel for ikke at sige et must at du har partnere i de lande du sourcer/køber fra, dog mener jeg stadig der er for meget arbejde og risikoen er for stor til det ikke kommer til at køre.

Jeg har selv boet/bor stadig i Kina i 5 år og kender alt til problematikken omkring indkøb i Kina. Problemet er fabrikkerne ikke er gearede til dropshipping. Du kan muligvis opsnappe nogle mindre partier gennem mellemmænd, men allerede der ryger en del af profitten.

Det vil være umuligt for at sørge for kvaliteten er helt i orden på hvert enkelt parti du køber, ligesom jeg ser for store udfordringer i eksporten fra kina og importen til Danmark.

Dette er min holdning, men spørg endelig hvis nogle uklarheder.

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrich:

Hej,

Dropshipping lyder umiddelbart som en god forretning når man ser det på tegnebrættet. Rent praktisk tvivler jeg dog på det kan komme til at fungere optimalt, så der kan tjenes penge på det.

Det er selvfølgelig en fordel for ikke at sige et must at du har partnere i de lande du sourcer/køber fra, dog mener jeg stadig der er for meget arbejde og risikoen er for stor til det ikke kommer til at køre.

Jeg har selv boet/bor stadig i Kina i 5 år og kender alt til problematikken omkring indkøb i Kina. Problemet er fabrikkerne ikke er gearede til dropshipping. Du kan muligvis opsnappe nogle mindre partier gennem mellemmænd, men allerede der ryger en del af profitten.

Det vil være umuligt for at sørge for kvaliteten er helt i orden på hvert enkelt parti du køber, ligesom jeg ser for store udfordringer i eksporten fra kina og importen til Danmark.

Dette er min holdning, men spørg endelig hvis nogle uklarheder.

Super indlæg - altid godt at være kritisk !

Ulrich, jeg har jo hørt det her før og er for så vidt enig i, at dropshipping og Kina ikke altid fungerer sammen. Særligt det du nævner omkring, at sikre kvaliteten på hvert enkelt parti. Måske de Aminoer som har fima i Kina og som arbejder med kvalitetssikring for danske firmaer kunne supplere med et godt indlæg her ?

Men ingen tvivl - man skal holde tungen lige i munden og pengene i pungen indtil ALT er clearet af... men det gælder selvfølgelig ikke kun samhandel med kina :-)

At man ikke kan tjene penge på dropshipping er jeg så ikke helt enig i. Det afhænger til gengæld i HØJ grad af leverandøren og i hvilket omfang, denne er gearet til at håndtere afsendelse af mindre ordrer samt en del andre faktorer.

Endvidere vil jeg anbefale, at man (medmindre man er meget erfaren med dropshipping og import mv.) satser på en aftale inden for EU og så måske tjene lidt mindre. For igen - idéen med dropshipping er jo netop, at der ikke er så meget arbejde i selve ordremodtagelsen / ordreafgivelsen - men til gengæld er lidt indtjening jo bedre end ingenting... og har man varer nok og kommer nok ud til det købedygtige segment man bevæger sig inden for - så kan der være tale om en ganske god indtjening :-)

 

 

Fra Shanghai, China
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 47
Fra  AsiaPhase Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig i hvad du skriver. Jeg bor som sagt selv i Kina og har arbejdet med dette emne tidligere. Ved bare en bestilling af en container er der mange fabrikker der sukker - dermed ikke sagt alle gør det, men det viser den generelle holdning.

Selvfølgelig er der penge at tjene. Det kommer meget an på mængderne. Men ved at dropshippe 10kg her og 10kg der tror jeg bliver svært at få til at blive til en god forretning hvis man har med Kina at gøre. Dette baseret på tidsforbrug i forhold til indtjening.

Jeg er ligeledes enig i at en aftale inden for EU er klart at foretrække.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke produkter kan du skaffe, fra pålidelige leverandører og det må gerne være inden for EU???

Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er Pt ved at starte en webshop op indenfor elektronik. Og vi satser meget på Spillekonsoller, Fladskærme og DVD/Blu Ray samt foto.

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Andreasen:

Hvis du allerede har en webshop eller gerne vil starte en, hvilke slags produkter leder du så efter? Hva har du nu og hvilke fordele ville det gøre for din forretning at få nogle dropshipping produkter på hylden?

Vi kan stort set skaffe det hele og vi ønsker blot lidt feedback på hvilke produkter eller sortiment vi ønsker at fokusere på.

Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om, hvis du kan skaffe fiskegrej :-)

Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)