Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du noget jeg kan sælge?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Emil Hyldeborg Andersen:
Jeg tror VIRKELIG du har fat i noget :-)

Lad det blive en hemmelighed ;-)

God fornøjelse Emil. Jeg håber du rammer en guldåre

Tak skal du have Yes

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:17

Jimi Hove:
Det kan være super billig parfume fra Asien (igen ikke mærkevarer, bare megabilligt ).

Lige den vil jeg fraråde på det kraftigste. Kineserne har ingen respekt eller kendskab til fremstilling af parfumer indeholdende dufte der ikke indeholder de 26 mest allergene duftstoffer, så der risikerer du tilbagetrækning af varerne fra markedet, og så er du færdig som gårdsanger Smile

@Emil

Iøvrigt når du ikke har firma, som jeg går ud fra du ikke har, så skal du nok glemme alt om import, da du vil blive pålagt en del gebyrer m.m. og så er du ikke konkurrencedygtige længere.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 00:21

Hej Emil

Udover Jimi´s så udmærket forslag - som jeg kun kan anbefale dig at lytte til har jeg en lille tilføjelse

Tror ikke at din udfordring er meget anderledes end så mange andre virksomheders. Da mange udelukkende baserer deres forretning ud fra en grundlæggende ide, evne eller talent, hvilket i sig selv ikke udbetinget giver grobund for en god forretning - (jeg selv har prøvet det et par gange :-))

Det primære er at finde ud af hvad kunderne forespørger, og hvad de har behov for, hvorefter man skal skaffe det og give det til dem.

FSG

• Find ud af hvad folk vil have
  • Skaf det
  • Giv folk det

(Rækkefølgen er essentiel)

Hvis man går ud fra det, og tilpasser sin ide, service, evne eller talent vil det hjælpe rigtig meget på din(e) fremtidige forretninger!

Keep Swinging

Kim Kampp

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:22

Lagersalg123 - JEN:

Jimi Hove:
Det kan være super billig parfume fra Asien (igen ikke mærkevarer, bare megabilligt ).

Lige den vil jeg fraråde på det kraftigste. Kineserne har ingen respekt eller kendskab til fremstilling af parfumer indeholdende dufte der ikke indeholder de 26 mest allergene duftstoffer, så der risikerer du tilbagetrækning af varerne fra markedet, og så er du færdig som gårdsanger Smile

@Emil

Iøvrigt når du ikke har firma, som jeg går ud fra du ikke har, så skal du nok glemme alt om import, da du vil blive pålagt en del gebyrer m.m. og så er du ikke konkurrencedygtige længere.

Aha. Men "import" fra Danmark af, vil da ikke give mig gebyrer, vil det?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:36

Emil Hyldeborg Andersen:

Nej nej, ikke andet end momsen hvis ikke du har et firma og kan trække den fra og så forsendelse osv osv.. Men ved dropshipping der præsenterer du vel blot varerne og får handlen gennemført og så sendes varerne. Prøv at forhøre dig om mulighederne rundt omkring eller søg her, tror ikke der er synderligt mange der tilbyder det på salgbare varer i DK.

Men tror der var nogen der hed Fitweb der søgte sælgere her, og det koster vist 200 at begynde at forhandle deres tinge. Ved ikke hvad de har og om det sælger, men undersøg det.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 00:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Emil

Hvorfor vil du gerne have en webshop?

Her er lidt ulemper som du skal tænke en ekstra gang igennem. For det første har du ikke CVR nummer, og det forhindre vejen til det meste dropshipping aftaler. Du kan ikke få PBS som vil være omkring 75-85 % af din indkomst. Du er for nærig til at skyde penge i projektet fordi du ikke ved om det lykkes, for mig lyder din ide om at starte en webshop rigtig dårlig, og ja hvorfor? fordi du ikke ved om det lykkes?... Skal du starte noget skal du brænde så meget for det så du er sikker på det nok skal lykkes. Også kan du ikke få PBS, CVR nummer og muligvis dropshipping.

Se dette som et hjælpsomt indlæg, jeg har selv ville starte en webshop, men kom på bedre tanker. Håber du finder det rette til dig, som jeg ikke tror er en webshop. 

Mvh. Thomas 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:42

Lagersalg123 - JEN:

Emil Hyldeborg Andersen:

Nej nej, ikke andet end momsen hvis ikke du har et firma og kan trække den fra og så forsendelse osv osv.. Men ved dropshipping der præsenterer du vel blot varerne og får handlen gennemført og så sendes varerne. Prøv at forhøre dig om mulighederne rundt omkring eller søg her, tror ikke der er synderligt mange der tilbyder det på salgbare varer i DK.

Men tror der var nogen der hed Fitweb der søgte sælgere her, og det koster vist 200 at begynde at forhandle deres tinge. Ved ikke hvad de har og om det sælger, men undersøg det.

Det har jeg allerede tilmeldt mig :-) Men eftersom det er Gucci o.lign. mærker, er der mange der ikke tror på at varerne er ægte - desværre.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas De Oliveira:

Hej Emil

Hvorfor vil du gerne have en webshop?

Her er lidt ulemper som du skal tænke en ekstra gang igennem. For det første har du ikke CVR nummer, og det forhindre vejen til det meste dropshipping aftaler. Du kan ikke få PBS som vil være omkring 75-85 % af din indkomst. Du er for nærig til at skyde penge i projektet fordi du ikke ved om det lykkes, for mig lyder din ide om at starte en webshop rigtig dårlig, og ja hvorfor? fordi du ikke ved om det lykkes?... Skal du starte noget skal du brænde så meget for det så du er sikker på det nok skal lykkes. Også kan du ikke få PBS, CVR nummer og muligvis dropshipping.

Se dette som et hjælpsomt indlæg, jeg har selv ville starte en webshop, men kom på bedre tanker. Håber du finder det rette til dig, som jeg ikke tror er en webshop. 

Mvh. Thomas 

Du har nok ret.....

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:01

Hej Emil

Jeg kender ikke noget til parfume fra Asien, så Lagersalg har nok ret :-)

Men ville lige anbefale noget andet, noget man i USA kalder " Best Buyer Marketing". Jeg ved ikke lige hvad det kaldes i Danmark.

Men det handler om at sælge varer, eller ydelser, til rigmænd.

Rigmænd vil der altid være, også i krisetider. Så hvis du sætter dig ind , hvad nogle af dem kunne tænke sig, og finder ud af hvordan man bedst kommunikerer og samarbejder med dem, så er det også en mulighed.

Der er meget færre kunder, men får du en eller 2 af dem, så batter det på bundlinjen.

Så har jeg ikke flere råd lige nu :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)