Hej alle. Jeg kunne godt tænke mig at få gang i en webshop, hvor jeg kan sælge nogle fede varer. Jeg er bare ikke sikker på, hvad jeg skal sælge. Mange siger "Du skal brænde for det, du sælger". Men ærlig talt... (undskyld sproget) op i røven med det. Jeg vil brænde for det jeg sælger, uanset hvad. Om det er kokain eller præste-kjortler, så vil jeg gå ind i projektet 100% og kæmpe for det :-) Jeg har haft RIGTIG mange ting i tankerne. Jeg tjekker dagligt lagersalg på nettet osv. - men jeg er altså ikke helt sikker på hvad jeg vil sælge. Hvad er der liv i? Jeg er kun 14 år gammel, så jeg har ikke så mange penge jeg vil skyde i projektet...... eller også er jeg bare nærig og for bange til at satse mine hårdtoptjente lommepenge på et projekt, som jeg ikke ved om vil lykkedes. Derfor er jeg MEGET interesseret i drop-shipping. Men hvis ikke det kan lade sig gøre med de produkter du har i tankerne, er jeg også åben for alm. lager..... eller hvad man kalder det ;-) Vh. Emil - http://hyldeborg.dk Ps. på forhånd en trilliard mange gange tak :-) |
Jeg ville nok holde mig fra kokainen hvis jeg var dig :-) Men når folk råder dig til at finde nogle produkter, som du brænder for, er der jo en grund til det. Du skal kunne skrive gode tekster om produkterne, og tror du ikke du ret hurtigt ville løbe tør for superlativer (positiv salgssnak) om præstekjoler? Det er altså nemmere at skrive om elektroniske produkter, hvis man selv tænder lidt på gadgets, og at skrive om børnetøj, hvis man interesserer sig for børn og mode.