Hej Alle, Vil I prøve at komme med et "gæt", hvad sådanne en side ville kunne koste???? Ja og hvor skal man sætte den tilsalg?? Jeg har oplysningssiden www.navnesnak.dk, hvor man kan finde ALT om navne. Jeg har haft den siden 2007, og kan kun sige besøgstallene bliver højre og højre. Lige pt. ligger vi på ca. 13.000 besøg her i juni som jo ikke er slut endnu. (Den tæller kun IP-adressen 1 gang pr. dag, selvom de er inde flere gange på en dag) Og der er pt. 625.000 hits for juni. Den side som er vores mest brugte exit-side er vores bannere, så det er jo super godt da det er dem vi skal leve af. Jeg solgte sidste år banner og solgte for lidt over 20.000kr, men da jeg har været på barsel har jeg tilmeldt os partner-ads, (som ikke kræver så meget arb. for mig). Så nu skal jeg til at sælge banner igen. (Skal lige siges det år jeg solgte for 20.000kr, var vores besøgstal under det 1/2) Ja og så har vi som så mange andre også oprettet en facebook gruppe som der efterhånden er kommet godt gang i, hvor jeg henviser til vores side, men alligvel "hygges" der på facebook gruppen. (Der er pt. 600 "fans") Jeg har MANGE ideer til siden om hvordan man kan gøre den mere spændene, oprette nyhedsbrev (hvor man også kan sælge reklamer) osv. MEN jeg kan ikke selv design i siden da det er en side jeg har betalt for at få lavet, og jeg har slet ikke kompetence til det. Så det er noget der skal betales for HVER gang.(Jeg kan kun rette i tekster billeder osv.) Men kunne se siden med mange ting. Fx. sms konkurrencer om navne, "ekstra-bruger profil" hvor de skulle betale lidt for at kunne "ekstra" ting osv. MEN det koster jo ALT sammen!!! Jeg mener virkelig der er POTENTIALE i siden, da det kun går positivt fremaf.. Men da tiden efterhånden er lidt knap med to små børn, OVERVEJER jeg at sælge den.. Så tager meget gerne imod ideer for evt. priser, eller ja om der findes et sted hvor man evt. kunne finde en partner der kunne købe sig ind?? (Skal lige siges siden ikke koster det store at have! - Max 300kr årligt!) Ser frem til at høre fra Jer! Bedste hilsner Camilla |
Hej Camilla,
Ret spændende side :-) Det er meget svært at sige, når man ikke kender siden bedre, men vil mene at du kan få omkring 30.000-50.000 for den. Alene det er man kan sælge bannerplads for 20.000 vil mene at folk kan tjene det hele hjem på 2 år. Det vil jeg mene er retfærdigt.
Hvad havde du selv tænkt at tage for den?
/Bomann