Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino rang..

Side 6 ud af 9 (83 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det gik udover Thomas.

Hvilket får min standup hjerne til at udtænke en ny kategori på Amino for succesfulde børn under 18 :

" Bonusbørn"

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:18
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Martin Thorborg:

Christine Boegh:

Må være ærlig og sige at jeg ikke har gået så meget op i de titler ej heller hvordan det fungerer. Har blot tænkt at det er en form for belønningssystem, som viser en persons aktivitet i at lave/besvare tråde.

Men hvis jeg tænker lidt over det...Amino-karma... Får folk som vælger at ”svine” andre til etc. mere Amino-karma? Det er jo lidt sort eller måske nærmere tragikomisk... ”Be an asshole and get even more points” ha ha

Hmmmm …. What ever it takes…. To be a Hedgefond-ejer (Passer måske meget godt set fra den vinkel).

Personligt kender jeg ikke nogen som bliver belønnet med god karma, hvis de behandler andre dårligt. Men igen, er ej gået så meget op i Amino ”titler”(før end idag ha ha)...Måske det ikke hænger sammen på den måde... Tanken strjefede mig bare...

Hvis du sviner andre folk til, så får du sikkert nogle "1 stjerner" og det trækker ned i din karma, så der er styr på tingene :-)

Dbh Martin

Der er ikke en skid styr på tingene, og det har forfølgelsen af Thomas De oliveira været et slående eksempel på. Kald det hvad du vil, Hr. Thorborg, karmasystemet er ubrugeligt og udelukkende til stede fordi, at det giver en vis drama og efterfølgende flere indlæg på amino, som du ved, at google elsker. Det kan simpelthen ikke tages seriøst!

Mvh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:24

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:26

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:28

Ja det holder ikke det system. Martin har dog sagt at han vil se på det, da han mener det samme som dig Thomas. Så lad os give dem noget tid ;-)

Ps:

Du fik nok dit minus fordi de igen jagter Thomas D Oliviera og du forsvarede ham, så det nemmere at give dig minuskarma, da du jo ikke har Amino Plus. Det er rystende, og så lavt.

Tror også jeg må have en pause, og vender tilbage når børnehaven er blevet sendt i seng :-)

Hyg jer

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:05

Jamen, det vllle da være dejligt, hvis dét pointsystem blev droppet.

Jeg har også været mindre aktiv på amino i den senere tid, da jeg føler, jeg er kørt lidt træt i det. Men forhåbentligt kommer der nogle forbedringer :-)

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 20:21

TT Tekstforfatter:

Martin Thorborg:

Christine Boegh:

Må være ærlig og sige at jeg ikke har gået så meget op i de titler ej heller hvordan det fungerer. Har blot tænkt at det er en form for belønningssystem, som viser en persons aktivitet i at lave/besvare tråde.

Men hvis jeg tænker lidt over det...Amino-karma... Får folk som vælger at ”svine” andre til etc. mere Amino-karma? Det er jo lidt sort eller måske nærmere tragikomisk... ”Be an asshole and get even more points” ha ha

Hmmmm …. What ever it takes…. To be a Hedgefond-ejer (Passer måske meget godt set fra den vinkel).

Personligt kender jeg ikke nogen som bliver belønnet med god karma, hvis de behandler andre dårligt. Men igen, er ej gået så meget op i Amino ”titler”(før end idag ha ha)...Måske det ikke hænger sammen på den måde... Tanken strjefede mig bare...

Hvis du sviner andre folk til, så får du sikkert nogle "1 stjerner" og det trækker ned i din karma, så der er styr på tingene :-)

Dbh Martin

Der er ikke en skid styr på tingene, og det har forfølgelsen af Thomas De oliveira været et slående eksempel på. Kald det hvad du vil, Hr. Thorborg, karmasystemet er ubrugeligt og udelukkende til stede fordi, at det giver en vis drama og efterfølgende flere indlæg på amino, som du ved, at google elsker. Det kan simpelthen ikke tages seriøst!

Mvh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

At der ikke er skid styr på tingene (for nu at bruge dine ord Wink) - Jeg griner altså lidt af det ordvalg, det er meget markant men jeg kan slet ikke udtale mig om det, da jeg slet ikke har tjek nok på Amino funktioner m.m. for så meget som egentlig at kunne pippe til det.

Måske det bare skal være en "I like" i visse genre af indlæg el.lign. Så al café/hygge slet ikke har det men mere arbejdsrelateret tråde har...

Dont know, men så vidt jeg forstår bliver det brugt for at kunne analysere "mest flinke" Aminobrugere/mest brugbare tråde, men det ved jeg faktisk heller ikke ha ha ha.

Men ja, hvis du er fuldstændig overloaded af at bruge Amino, synes jeg klart det vil være til din fordel at tage en mindre pause. Lige blive ladet lidt op med noget der giver dig lækker fresh energi Big Smile  Men det ved du bedst selv Yes

Ha en dejlig forfriskende aften Smile

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:48

TT Tekstforfatter:

Mvh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Ahhh Thomas, det lærte dig at opføre dig nogenlunde ordentligt.
Du kom brasende ind på Amino og pissede gud og hver mand af og selvom det tog noget tid for dig at forstå hvorfor du fik en milliard minus point, så fangede du den til sidst og de fleste af dine indlæg har siden været nogenlunde til at leve med.

Og du er ikke den eneste, jeg her set det ske flere gange.

Så nej, jeg er bestemt ikke generelt utilfreds med karma systemet, som jeg syntes virker i langt de fleste tilfælde. Men de få tilfælde hvor det går galt, det skal vi prøve at gøre bedre og det er en løbende proces.

Dbh Martin

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 22:56

Martin Thorborg:

Så nej, jeg er bestemt ikke generelt utilfreds med karma systemet, som jeg syntes virker i langt de fleste tilfælde. Men de få tilfælde hvor det går galt, det skal vi prøve at gøre bedre og det er en løbende proces.

Hej Martin

Når du skriver, der er få tilfælde hvor det går galt og at i vil prøve at gøre det bedre.
kan du evt. give et eksempel på det? :)

Er bare nysgerrig. :)

mvh
Romlund

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 22:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Og hvis nogen skulle have en pause, så burde det efter min mening være dem der tuder over karmasystemet. Det er dem som starter de ukonstruktive og infantile diskussioner hver gang. Langt størstedelen af Aminos brugere er tilfredse med systemet som det er, men alligevel skal en lille håndfuld brodne (og fuldvoksne) kar skabe dramatik på grund af de forbandede stjerner.

Stjerner er hundredevis af sammensatte gule pixels og ikke en kniv i hjertet eller ryggen, som nogle Aminoer tilsyneladende tror.

Hvor svært kan det være at opføre sig ordentligt og acceptere, at stjernerne ikke er mere end en lynhurtig tilkendegivelse af, hvad man synes om et givent indlæg. 

Og med hensyn til Thomas de Oliveira debatten som fortsætter fra nu og indtil 2024: Det er FINT, at I synes alt hvad han laver er fantastisk og ikke bør kritiseres. Fred være med det. Men her kommer nyheden: Der er andre i universet end jer og jeres ligesindede. 

Igen må jeg blot konstatere, at Martin Thorborg er af en langt mere tolerant størrelse end jeg nogensinde bliver. Tænk sig folk ikke kan skue ud over egen næse og forstå, hvor svært det i virkeligheden er at skabe et forum, som imødekommer og lever op til tusindvis af brugeres individuelle krav og behov. Alligevel er det lykkedes for Martin, og hvis du ikke tror på det, så gå lige ud og undersøg hvor mange andre foraer du kan finde, som har samlet ligeså mange iværksættere og værdifulde ressourcer for selvstændige som Amino har.

Du kommer til at lede længe.

Side 6 ud af 9 (83 indlæg)