Ja det gik udover Thomas. Hvilket får min standup hjerne til at udtænke en ny kategori på Amino for succesfulde børn under 18 : " Bonusbørn" |
Martin Thorborg:Christine Boegh:Må være ærlig og sige at jeg ikke har gået så meget op i de titler ej heller hvordan det fungerer. Har blot tænkt at det er en form for belønningssystem, som viser en persons aktivitet i at lave/besvare tråde.
Men hvis jeg tænker lidt over det...Amino-karma... Får folk som vælger at ”svine” andre til etc. mere Amino-karma? Det er jo lidt sort eller måske nærmere tragikomisk... ”Be an asshole and get even more points” ha ha
Hmmmm …. What ever it takes…. To be a Hedgefond-ejer (Passer måske meget godt set fra den vinkel).
Personligt kender jeg ikke nogen som bliver belønnet med god karma, hvis de behandler andre dårligt. Men igen, er ej gået så meget op i Amino ”titler”(før end idag ha ha)...Måske det ikke hænger sammen på den måde... Tanken strjefede mig bare...
Hvis du sviner andre folk til, så får du sikkert nogle "1 stjerner" og det trækker ned i din karma, så der er styr på tingene :-)
Dbh Martin
Der er ikke en skid styr på tingene, og det har forfølgelsen af Thomas De oliveira været et slående eksempel på. Kald det hvad du vil, Hr. Thorborg, karmasystemet er ubrugeligt og udelukkende til stede fordi, at det giver en vis drama og efterfølgende flere indlæg på amino, som du ved, at google elsker. Det kan simpelthen ikke tages seriøst!
Mvh
Thomas