Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino rang..

Side 1 ud af 9 (83 indlæg)
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er Hegde-fond højeste amino rang?

Mener ikke det har noget med iværksætteri at gøre - de gør tværtimod det modsatte...

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:58

Peter R. Hansen:

Mener ikke det har noget med iværksætteri at gøre - de gør tværtimod det modsatte...

Det er nok fordi at amino ikke kun er et forum for iværksætter, men også et sted for investor o.s.v

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:09

Synes jeg husker at Mikkel DeMib engang nåede toppen, og Martin så lavede denne rang lidt for sjov :·)

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 21:14

Titlerne er med en vis ironi og for sjov. Skype-Giggle

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 11:57

Jeg synes også det er sjovt med titlerne - Men mener seriøst ikke at hedgefond burde være på listen - hvis folk bare viste hvor meget skyld de har i finanskrisen...

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 12:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Peter R. Hansen:

Det er nok fordi at amino ikke kun er et forum for iværksætter, men også et sted for investor o.s.v

Der er jeg uening. Rigtigt at Amino også huser investorer, men de er vækstinvestorer der bl.a. har CSR med i deres overvejelser, og tro mig - det har hegdefonde bestemt ikke !  

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 12:01

Hvis du har et alternativt navn der kunne bruges til denne status, kunne du jo prøve at forslå Amino en udveksling.

Jeg har ikke så meget forstand Hegdefond, men måske du kunne forklare kort, hvad det går ud på...