Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino rang..

Side 1 ud af 9 (83 indlæg)
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er Hegde-fond højeste amino rang?

Mener ikke det har noget med iværksætteri at gøre - de gør tværtimod det modsatte...

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:58

Peter R. Hansen:

Mener ikke det har noget med iværksætteri at gøre - de gør tværtimod det modsatte...

Det er nok fordi at amino ikke kun er et forum for iværksætter, men også et sted for investor o.s.v

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:09

Synes jeg husker at Mikkel DeMib engang nåede toppen, og Martin så lavede denne rang lidt for sjov :·)

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 21:14

Titlerne er med en vis ironi og for sjov. Skype-Giggle

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 11:57

Jeg synes også det er sjovt med titlerne - Men mener seriøst ikke at hedgefond burde være på listen - hvis folk bare viste hvor meget skyld de har i finanskrisen...

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 12:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Peter R. Hansen:

Det er nok fordi at amino ikke kun er et forum for iværksætter, men også et sted for investor o.s.v

Der er jeg uening. Rigtigt at Amino også huser investorer, men de er vækstinvestorer der bl.a. har CSR med i deres overvejelser, og tro mig - det har hegdefonde bestemt ikke !  

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 12:01

Hvis du har et alternativt navn der kunne bruges til denne status, kunne du jo prøve at forslå Amino en udveksling.

Jeg har ikke så meget forstand Hegdefond, men måske du kunne forklare kort, hvad det går ud på...

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 12:47
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Peter R. Hansen:
Jeg synes også det er sjovt med titlerne - Men mener seriøst ikke at hedgefond burde være på listen - hvis folk bare viste hvor meget skyld de har i finanskrisen...

Jeg har seriøst svært ved at forstå hvorfor jeg skal bekymre mig seriøst om titlerne..... Arg - nu har jeg brugt energi på dem alligevel..... Paradoks!

Nej seriøst.... Who cares..... Der er sgu rigeligt af andre ting på Amino, som fortjener kritik - titlerne er efter min mening på ingen måde en af dem....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kom endelig med jeres forslag, jeg vil også meget gerne have flere titler til at følge efter Hedge Fond :-)

@Fama, jeg er ked af at du er så hårdt belastet af Amino, gå ud og nyd det gode vejr i stedet for ;-)

Dbh Martin

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 13:59
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:
@Fama, jeg er ked af at du er så hårdt belastet af Amino, gå ud og nyd det gode vejr i stedet for ;-)

Jeg er kun belastet af at du åbenbart tror jeg ikke bryder mig om hverken Amino eller dig - på trods af jeg gentagne gange har rost begge parter til skyerne :)

Ja og i dag er jeg så også lidt belastet af en mindre kreativ krise - men den slags oplever man jo gerne engang om måneden.... En slags kreativ PMS Geeked

Men nu skriver jeg det igen: Jeg er rigtigt glad for og imponeret af både dig og dit forum Martin.... At du så kan blive fortørnet over jeg mener der er mere interessante ting ved Amino, at diskutere/kritisere end titlerne.... Ja det fortæller mig da bare du må leve et overordentligt ustresset og bekymringsfrit liv - hvilket jo er en erkendelse der kun kan glæde mig :)

P.S. Så jeg ikke gør dig helt deprimeret på mine vejne vil jeg lige skynde mig at komme med titel-forslag.... "Captain of Industry" - slå det op på Google...det er lige til højrebenet! ;)

P.P.S. Hvem siger jeg ikke er ude og nyde det gode vejr? Vi er nogle med både en bærbar computer og trådløst internet :p

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 1 ud af 9 (83 indlæg)