@Fama, jeg er ked af at du er så hårdt belastet af Amino, gå ud og nyd det gode vejr i stedet for ;-)
Jeg er kun belastet af at du åbenbart tror jeg ikke bryder mig om hverken Amino eller dig - på trods af jeg gentagne gange har rost begge parter til skyerne :)
Ja og i dag er jeg så også lidt belastet af en mindre kreativ krise - men den slags oplever man jo gerne engang om måneden.... En slags kreativ PMS 
Men nu skriver jeg det igen: Jeg er rigtigt glad for og imponeret af både dig og dit forum Martin.... At du så kan blive fortørnet over jeg mener der er mere interessante ting ved Amino, at diskutere/kritisere end titlerne.... Ja det fortæller mig da bare du må leve et overordentligt ustresset og bekymringsfrit liv - hvilket jo er en erkendelse der kun kan glæde mig :)
P.S. Så jeg ikke gør dig helt deprimeret på mine vejne vil jeg lige skynde mig at komme med titel-forslag.... "Captain of Industry" - slå det op på Google...det er lige til højrebenet! ;)
P.P.S. Hvem siger jeg ikke er ude og nyde det gode vejr? Vi er nogle med både en bærbar computer og trådløst internet :p