Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding og SEO-artikler sælges billigt

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hej,

Jeg er nyopstartet med mit eget lille firma, hvor jeg leverer en række ydelser indenfor SEO, herunder arbejder jeg blandt andet med linkbuilding og seoartikler.

Da jeg hver eneste dag laver links for en eksisterende kunde, hvoraf en del er artikler i artikeldatabaser og på blogs, er der god mulighed for at tage flere links med og skrive flere artikler og samtidig holde prisen nede. 

Herunder er et par tilbud - Priserne gælder som udgangspunkt for aftaler over min. 6 måneder, men det er selvfølgelig muligt at få en testmåned. 

Linkbuilding
5 links om dagen / 150 links om måneden
1.500 DKK ex moms / 10 DKK pr. link

10 links om dagen / 300 links om måneden
2.500 DKK ex moms / 8,3 DKK pr link

Alle links vil være en kombination af linkkataloger, links i artikler i artikeldatabaser og på blogs, sociale bogmærker, kontakt til sider indenfor samme område. 
Du bestemmer selv om links skal være fordelt over et søgeord eller flere, om det skal variere osv. 

Der leveres en rapport over måned over alle de opbyggede links - ALT dokumenteres. 

SEO-artikler 
1 artikel om dagen / 30 artikler om måneden
1.800 DKK ex moms / 60 DKK pr. artikel 

3 artikler om dagen / 90 artikler om måneden
4.500 DKK ex moms / 50 DKK pr. artikel

Artiklerne er som minimum 200 ord lange, og udarbejdet med udgangspunkt i et ønsket søgeord, der vil indgå i teksten. Med i prisen er opsætning i CMS samt aktive links til fx produkter i din webshop. Jeg kender umiddelbart til Wordpress, Typo3, Joomla, Sitecore, DynamicWeb, Magento og DanDomain. Hvis jeg slet ikke kender systemet kræver jeg dog en lille guide til det:-)

Det er billigt - Hvorfor?
I mit lille firma er tanken at jeg slet ikke vil have fokus på at have en offentlig profil, hjemmeside, markedsføre mig osv. Jeg vil forsøge at have få kunder som jeg har faste partneraftaler med. Det gør at jeg ikke hele tiden skal ud og hente nye kunder, at jeg kan koncentrere mig om dem jeg har og dermed levere en billigere service.

Jeg arbejder med kvalitet i højsædet, men forsøger samtidig at strømline konceptet for den optimale kombination.

Hvem kan bruge tilbuddet? 
Det kan alle selvfølgelig. Hvis man vil noget med online markedsføring, er det her nogle gode pakkeprodukter som enten kan stå alene eller bidrage til dit eksisterende arbejde.

Web- og reklamebureauer burde også have en fordel ved fx at benytte mig som underleverandør. Jeg er meget fleksibel, ønsker du at sælge mine ydelser videre til din egen pris er det helt fint for mig.  

Kort om mig!
Jeg har tidligere ejet et webbureau og har lavet diverse seo-ydelser for forskellige typer af virksomheder. Mit mål med den virksomhed er at strømline nogle af disse produkter og sælge dem i pakker, omend der er fokus på høj kvalitet.

Min tanke er at alt dokumenteres, og alt betales bagud - Gennemsigtigt og fleksibelt.

Jeg kan kontaktes på seotilbud@gmail.com, hvor jeg fortæller mere om mig selv, viser en lidt referencer og tidligere arbejde.

Jeg beklager den lange post - Håber I nåede så langt:-)

Fra Odense
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 22:41

Hej "SEOtilbud",

Har du et par eksempler på danske SEO-artikler du har skrevet og fået optaget i artikeldatabaser?

Med venlige hilsner
Kim Biesbjerg

Mind-Set.dk - lydbøger til personlig udvikling

Tilmeldt 9. Mar 10
Skrevet kl. 00:01

Hej Kim,

Tak for din kommentar.

Mere information, referencer, anbefaling og CV kan indhentes ved at kontakte mig på seotilbud@gmail.com.

Fra Odense
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 00:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg undrer mig hver gang der kommer den slags svar på Amino.

Hvis man har en vare at sælge, og får en henvendelse fra en potentiel kunde med et spørgsmål, hvorfor så ikke svare og gøre det så nemt som muligt for vedkommende?

Hvorfor skal jeg sende en mail, med nøjagtig samme spørgsmål til en e-mailadresse?

Der er jo ingen der vil (eller burde) købe en vare uden først at se den an, så du vil skulle sende samme oplysninger igen og igen - i stedet for at lægge det frit tilgængeligt i tråden. Det er er et bump på vejen for både dig og mig.

Jeg kan kun gisne om, at kvaliteten af servicen ikke er god nok til at komme i rampelyset her på Amino, hvor folk der har forstand på varen skulle falde over det.

Anyway, jeg kom af med mine frustration over gentagen dårlig kundeservice i diverse "til salg"-tråde, og kan kun opfordre andre til at tænke lidt mere over hvordan de vælger at sælge deres varer eller ydelser på diverse fora.

Held og lykke med hvervelsen af nye kunder - Jeg springer over i denne omgang :-)

Ps. Ovenstående indlæg er ment som konstruktiv kritik. Jeg ved intet om kvaliteten af servicen der bliver solgt.

Med venlige hilsner
Kim Biesbjerg

Mind-Set.dk - lydbøger til personlig udvikling

Tilmeldt 9. Mar 10
Skrevet kl. 00:36

Hej Kim,

Tak for dit indlæg. Det er bestemt taget som konstruktiv kritik, så bare rolig.

Jeg er meget opmærksom på ens navn online - Jeg har i første omgang valgt en anonym profil herinde. På den måde mister jeg måske et par potentielle kunder, men jeg skaber ikke forvirring omkring mit arbejde. 

Når mit lille koncept er endeligt kørende åbner jeg selvfølgelig helt op, indtil videre har jeg vurderet at det ville skade mere end gavne.

Jeg betragter mig selv som meget professionel, og ved kontakt forpligter man sig jo ikke til at købe:-) Derimod sender jeg et CV med navn, adresse osv. Derudover sender jeg eksempler på arbejde samt en anbefaling.

Det er ærgeligt at jeg mister dig i denne omgang. Måske fanger jeg dig en anden gang:-) Til orientering har jeg fået fire gode henvendelser, som jeg alle har talt med her til aften. Den ene har udmundet sig i en halvårlig aftale, og det forventer jeg også at de andre gør.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 00:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SEOtilbud:
Jeg er meget opmærksom på ens navn online - Jeg har i første omgang valgt en anonym profil herinde. På den måde mister jeg måske et par potentielle kunder, men jeg skaber ikke forvirring omkring mit arbejde.

Du skaber ikke forvirring omkring dit arbejde, men du opbygger heller ikke tillid og troværdighed omkring dine ydelser. 

Tag det fra en der har været gennem samme proces som dig: Når du går ud og proklamerer, at du vil foretrække at være anonym, så skræmmer du mere end en håndfuld potentielle kunder væk. Men det er klart, at hvis du kun sigter efter at skabe en middelmådig forretning, hvor du smider fem kunder væk for hver kontrakt du skriver, så er det den helt rette vej.

Held og lykke med projektet :-)

Tilmeldt 9. Mar 10
Skrevet kl. 01:10

Hej BZR,

Som tidligere nævnt i tråden, så vil jeg have en mere åben profil når mit koncept er klar til det. Jeg er 100% bevidst om den profil jeg har valgt. 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 02:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg forstår ikke helt hvorfor nogen har rated trådstarter negativt, såvidt jeg kan se er indlægget ganske fornuftigt opbygget og informativt, og muligvis også et godt tilbud.

Om man så bryder sig om det udbudte produkt og pris eller ej, har vel ikke noget med det at gøre. Det virker på mig lidt som om der sidder nogen (sikkert i samme branche) og har ondt i røven over at trådstarter kommer med dette tilbud?

Det er selvfølgelig lidt fesent at trådstarter har valgt at være forholdsvis anonym, men det skal der vel også være plads til, det er vel ikke værre end blot at skrive til vedkommende og udbyde ham nærmere om hvem han er ?

Tilmeldt 9. Mar 10
Skrevet kl. 11:20

Hej Lars,

Tak for din kommentar. 

Jeg går ikke så meget op i stjernesystemet, så skidt med det. Det bliver muligvis bedre, når min profil er mere offentlig.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 14:02

Lars Meyer:

Jeg forstår ikke helt hvorfor nogen har rated trådstarter negativt, såvidt jeg kan se er indlægget ganske fornuftigt opbygget og informativt, og muligvis også et godt tilbud.

Om man så bryder sig om det udbudte produkt og pris eller ej, har vel ikke noget med det at gøre. Det virker på mig lidt som om der sidder nogen (sikkert i samme branche) og har ondt i røven over at trådstarter kommer med dette tilbud?

Det er selvfølgelig lidt fesent at trådstarter har valgt at være forholdsvis anonym, men det skal der vel også være plads til, det er vel ikke værre end blot at skrive til vedkommende og udbyde ham nærmere om hvem han er ?

Hej Lars. 

Jeg er helt enig i meget af det du siger. 

Det virker lidt som om, visse konkurrenter forsøger at underminere vores anonyme vens tilbud. 

Jeg synes det lyder billigt og han siger jo også at man får al den info om ham, man skulle ønske, så snart man skriver til mail-adressen. 

Jeg har tit været nervøs over at lufte nye idéer, da alt jo bliver gemt på nettet - Måske vil nogen hænge én ud for det om 10 år, hvis man prøver "for meget", så jeg forstår godt at han (SEO-manden) kan have lyst til at være anonym, når han tester sin nye business af. 

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)