Hej, Jeg er nyopstartet med mit eget lille firma, hvor jeg leverer en række ydelser indenfor SEO, herunder arbejder jeg blandt andet med linkbuilding og seoartikler. Da jeg hver eneste dag laver links for en eksisterende kunde, hvoraf en del er artikler i artikeldatabaser og på blogs, er der god mulighed for at tage flere links med og skrive flere artikler og samtidig holde prisen nede. Herunder er et par tilbud - Priserne gælder som udgangspunkt for aftaler over min. 6 måneder, men det er selvfølgelig muligt at få en testmåned. Linkbuilding Alle links vil være en kombination af linkkataloger, links i artikler i artikeldatabaser og på blogs, sociale bogmærker, kontakt til sider indenfor samme område. Der leveres en rapport over måned over alle de opbyggede links - ALT dokumenteres. SEO-artikler Artiklerne er som minimum 200 ord lange, og udarbejdet med udgangspunkt i et ønsket søgeord, der vil indgå i teksten. Med i prisen er opsætning i CMS samt aktive links til fx produkter i din webshop. Jeg kender umiddelbart til Wordpress, Typo3, Joomla, Sitecore, DynamicWeb, Magento og DanDomain. Hvis jeg slet ikke kender systemet kræver jeg dog en lille guide til det:-) Det er billigt - Hvorfor? Jeg arbejder med kvalitet i højsædet, men forsøger samtidig at strømline konceptet for den optimale kombination. Hvem kan bruge tilbuddet? Web- og reklamebureauer burde også have en fordel ved fx at benytte mig som underleverandør. Jeg er meget fleksibel, ønsker du at sælge mine ydelser videre til din egen pris er det helt fint for mig. Kort om mig! Min tanke er at alt dokumenteres, og alt betales bagud - Gennemsigtigt og fleksibelt. Jeg kan kontaktes på seotilbud@gmail.com, hvor jeg fortæller mere om mig selv, viser en lidt referencer og tidligere arbejde. Jeg beklager den lange post - Håber I nåede så langt:-)
|
Hej "SEOtilbud",
Har du et par eksempler på danske SEO-artikler du har skrevet og fået optaget i artikeldatabaser?