Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding og SEO-artikler sælges billigt

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Zubardubar,

Mange tak for din kommentar.

Jeg er meget enig. Jeg er helt enig og klar over fordelene ved at have en åben og udadvendt profil, og det vil jeg - i et eller andet omfang - også benytte mig af snarest. 

Dog er der en række fordele ved at gøre det sådan her, som du selv nævner.

Når koncept og identitet er helt på plads vil jeg selvfølgelig ikke være anonym.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som lovet "offentliggør" jeg nu mit koncept - Jeg har endda fået lavet en lille hjemmeside: www.unido.dk, hvor du kan købe SEO-artikler fra 50 DKK og linkbuilding.

Jeg håber at høre fra et par Aminoer. Jeg kan kontaktes på mail@unido.dk.

Jeg ved godt at hjemmesiden trænger til en overhaling, den er langsom og ikke optimeret - Det er dog ikke højt prioriteret, men er på vej. Derfor behøver du ikke gøre mig opmærksom på det:-)

Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 17:01
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kim Biesbjerg:

Hvis man har en vare at sælge, og får en henvendelse fra en potentiel kunde med et spørgsmål, hvorfor så ikke svare og gøre det så nemt som muligt for vedkommende?

Hvorfor skal jeg sende en mail, med nøjagtig samme spørgsmål til en e-mailadresse?

Der er jo ingen der vil (eller burde) købe en vare uden først at se den an, så du vil skulle sende samme oplysninger igen og igen - i stedet for at lægge det frit tilgængeligt i tråden. Det er er et bump på vejen for både dig og mig.

Enig

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)