Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi tog en tur til stranden...for at tage helt nye produktbilleder, hvad synes i ?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Flotte billeder! 
Frisk luft og nye billeder til shoppen, det er en god coktail i fik skruet sammen der ;) 

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 21:03

Ja jeg synes det ser super flot ud! (Rigtig lækkert og friskt!)

Jeg kan derimod godt lide de er ens billederne og enkle. Så Yes fra mig!

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 23:02

Fotograf Carsten Olsen:

Det ser sgu' godt ud - rigtig flot arbejde.

Jeg ville dog nok have justeret farvetemperaturen lidt mere til den varme side. Billederne er en anelse til den blå side.

Prøv evt. næste gang at se om I kan få solen til at stå ca. 45 grader til siden (bagfra) i forhold til kameraet. Det giver bedre fornemmelse af produkternes form. Hvis skyggerne bliver for mørke så brug et eller andet stort og hvidt (placeret på ikke sol-siden af kameraet) til at reklektere lyset ind i skyggerne. Det kan f.eks. være et stykke flamingo eller blot en hvid t-shirt.

SmileCarsten

Hej Carsten.

Tak for den beskrivelse, nu forstår jeg hvorfor fotografer altid har de her underlige hvide stof stykker på samme stående et mærkeligt sted i forhold ti dem selv :D så blev man det klogere :D

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 23:19

Hej Kasper,

Synes at nogle af billederne er en lille smugle uskarpe, er det bare mig?

/Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 23:44

Kasper Bregenborg:

Du har aldeles ret, header billedet er ikke iorden, og vil blive skiftet ved først kommende lejlighed, og du har måske nok fat i noget når du påpeger at strand-temaet måske slet ikke hører hjemme på forsiden... det skal ihvertfald overvejes, måske en tur i skoven ?...

Det ser superlækkert ud. Men som det også bliver nævnt er der "skæve billeder" - ikke bare på forsiden men også nogle af produktfotos.

I skal nok tage et waterpas med og sørge for at have en "platform"til produkterne som i kan line op med horisonten.

Men ja - skov, mark og strand giver nogle fede motiver...

mvh

Jan

Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:22

Rigtig flotte billeder ved selve produkterne, men forsiden er ret forvirrende. Det er som om der måske er kommet lidt for mange forskellige temaer ind over med både noget strand billede for oven sammen med en kvinde og noget grønt.

Jeg ville helt sikkert fjerne begge billeder for oven og kun have jeres logo. Plus jeg ville rykke billedet af kvinderne med ansigtsmasker op over tekstboksen med webshop, så det billedet blive øjenfangeren på jeres forside.

Men rigtig god ide med noget variation og natur på billeder, tror bare at less is more, så sørg for at holde det simpelt :)

Fra Struer
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 00:36

Du skal have ros for at tænke lidt anderledes med produktfotos, og det er jo kun version 1, så der kommer sikkert meget bedre versioner fremover.

Der er mange ting der skal tages med i overvejelserne når man skyder billeder on location.

Når du tager billeder i solskin, får du de hårde kontraster, og derfor virker billederne utydelige i detaljerne.

så er der det med de horisontale og vertikale linier.

Det vil være meget bedre at tage billederne i overskyet vejr, da du dér får nogle gode farver, og bløde skygger og overgange.

Jeg kan se et billede for mig, hvor produktet ligger på toppen af en sandklit, med lidt marehalm, og med vandet/himlen som en fjern baggrund.

Der kan også blive gode billeder på molen, i brændingen, mellem strandskaller og i strandkanten.

Og så er jeg også tilhænger af at billedet på forsiden, med skæverterne bør tages væk.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)