Din løn som selvstændig, er de første måneder helt sikkert mindre end en ansat hos fakta. Men omvendt er dine muligheder fremadrettet meget større. Hvis du ikke går for meget efter at være den biligste, kan du faktisk holde en ok løn som vinduespudser. Der er faktisk en del, der tjener noget mere end butikschefen i fakta gør. Men som i alle andre brancher, er det hovedsagligt op til en selv når man er selvstændig. |
Martin Olesen:Jeg vil ikke kommentere på om prisen er for lav eller ej. Der er mange faktorer der kan spille ind.
Men har du lysten, gejsten og tålmodigheden til at bygge en kundekreds op, og går målrettet efter, er der plads til dig også. Der dukker mange nye vinduespudsere op, og der lukker mange hele tiden. Hvorfor de lukker igen, er der mange forklaringer på. Dem vi oftest render ser, er at man ikke kan få det til at løbe rundt fordi man har sat prisen for lavt, eller fordi man simpetlhen bliver kvalt i alt det administrative.
Klø på. Find et prisniveau du mener er rimeligt, og som stadig er konkurrencedygtigt, uden du behøves at være den billigste. Det vigtige er, at du laver et ordentligt stykke arbejde.
Og jeg vil da gerne slå et slag for vores eget projekt. Du kan kigge på vores hjemmeside som beskriver lidt om mulighederne for at starte op som selvstændig vinduespudser.
hej, link skal lige rettes lidt til :-)
efter jeg læste jeres website syntes jeg umiddelbart det lyder som en god måde at starte op på igennem franchise metoden, som jeg selv er stor fan af.
det afhænger selvf. om området roskilde er ledigt? (lader ikke til det er) og hvad prisen på franchise er?