Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt for lav konvertering!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere,

Min vinside som kan ses HER  har nu været i luften nogle måneder og konverterer ikke tilfredsstillende.

Er der mon nogle af jer, der har forstand på konverteringsoptimering, kommunikation osv, der har en idé til hvorfor?

Er præsentationen af vinene dårlig, mangler der call to action, flere billeder, tilbud, eller noget helt andet?

Trafikken er ca. 50% adwords, og resten en blanding af direkte hits, organiske søgninger og affiliates.

Alt input vil være yderst velkomment :)

/Anders

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 17:34

Hey,

Siden ser fin ud og det er rigtige fine produkter. Måske du skulle skrive hvad de forskellige vine bedst går til? Og måske lidt mængde rabat, fx. 3 fl. for ???,-

mvh

Kenneth

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 17:35

Hej Anders, 

Hvilke søgeod bruger du på Adwords - for hvis der er tale om de "almene" som eksempelvis vin/rødvin osv. 

Så tror jeg problemet ligger i at dit udbud er for smalt i forhold til hvad folk lige umiddelbart går efter. 

Og nu hvor det er et smalt sortiment du har, så ville jeg måske også ændre visningen af vinene til at være med 3 kolonner, så man hurtigt så alle vinene i shoppen fremfor at man skal scrolle på den eksisterende måde. Derudover ville jeg også tilføje mere tekst til vinen inden man skulle trykke videre for at "læse mere". 

Mvh. 

Martin 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 17:47

Jeg har ikke en pind forstand på vine.

Jeg dog et spørgsmål. Hvorfor skal jeg købe vine hos dig?

Er de billigere, bedre eller hvad end dem jeg kan købe i Irma?

Er du eneforhandler af vinene?

Kan du se hvor langt de besøgende går? Kigger de? Putter de noget i indkøbskurven? Osv.

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Skrevet kl. 17:48

Kenneth: Mange tak - og ja, et afsnit med hvilken mad vinen går bedst til, er nok en god idé.

Martin: Jeg bruger enkelte af de gængse søgeord, men langt langt de fleste adwords-besøgende er kommet via så præcise søgeord, at de bør have en vis interesse i netop de vine de havner på.

Det var da en mulighed at skrive lidt mere om hver vin... så ved jeg ikke om der er plads til 3 kolonner, men under alle omstændigheder kan jeg da prøve det.

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Skrevet kl. 17:51

Hej "Cicoor Host"

Det skal du selvfølgelig fordi kvaliteten er end anden end i supermarkedet. Også i forhold til Irma (der endda er blandt de bedre), har du her muligheden for ikke bare at få en metervare (der bare smager af.... vin), men en vin, der repræsenterer sit område godt. Og ja, jeg er mig bekendt eneforhandler i DK af vinene.

Der er forholdsvis mange, der putter noget i kurven, en del, der går til checkud, derefter falder 80% fra.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Råt for usødet: En blanding af for danskere totalt ukendte vine og producenter, som du kan købe tilsvarende i nogle af de mange andre 100 e-shops som sælger italiensk vin. Eller næsten endnu værre i supermarkederne.

Du mangler i dit sortiment nogle af de store vine som sukkerknald til at lokke kunderne til.

Vinbeskrivelserne kunne være bedre - for jeg ved næsten ikke hvad jeg skal forvente mig af vinen og ikke mindst hvad jeg skal bruge den til....

Henvisning til Gambero og Parker er ikke optimalt alene. Det er et fåtal der kender disse guider.... At skrive at en vin har fået 2 ud af 3 glas siger intet om den. Det er der flere tusinde andre vine der har fået.

At sælge vin på nettet handler i høj grad om at opbygge troværdighed. Prøv at se på nogle af de web-shops som spytter vin ud over disken. Carlo Merolli  fx. har en ikke særlig flot hjemmeside, men han spytter rigtig meget vin over disken på hans nyhedsbrev.

Det ville være det første tiltag som jeg ville fokusere på, hvis jeg var dig. Jeg kan love dig, at det ikke er småting der kan sælges via nyhedsbreve - story-telling fungerer stadigvæk i relation til vin.

Mere synlighed på vinavisen.dk, vinhulen.dk, vinforum.dk ville jeg også priortere op.

Få nogle flere anmeldelser fra danske journalister mv.

ud og deltage på vinmesser mv.....

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 18:01

Sangiovese:

Det skal du selvfølgelig fordi kvaliteten er end anden end i supermarkedet. Også i forhold til Irma (der endda er blandt de bedre), har du her muligheden for ikke bare at få en metervare (der bare smager af.... vin), men en vin, der repræsenterer sit område godt. Og ja, jeg er mig bekendt eneforhandler i DK af vinene.

Så skal det være det du skriver på forsiden. Så ved jeg hvorfor jeg skal købe dine vine.

Interessant oplysning. Hvor mange bestiller de? Bliver de forskrækket over forsendelsesomkostningerne?

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Skrevet kl. 18:02

Hej Henrik,

Tak for dit svar - du har et par rigtig gode pointer.

Især vinbeskrivelserne tror jeg skal have en overhaling.

/Anders

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:08

Sangiovese:
Og ja, jeg er mig bekendt eneforhandler i DK af vinene.

Hmmm. Sure?? - bortset fra Castello di Spaltenno dukker de øvrige producenter regelmæssigt op over alt i Danmark.....

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)