Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forstår man budskabet?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Inden i læser denne tråd, vil jeg gerne slå det klart fast at: Siden er en kopi, af en side der tidligere har været til salgAmino.dk - Siden er dog lovligt kopieret da der er betalt for det bag ved liggende system!
Jeg ønsker derfor ikke endnu en tråd smadret, om tvivlspørgsmål - Send mig en PM hvis det er!

Men til mit spørgsmål, forstår i klart budskabet på denne side:

NyTitel.dk

Det er med vilje, at jeg ikke har skrevet mere omkring siden, da jeg ønsker at høre om i forstår hvad den går ud på.

Derudover vil jeg gerne høre om i ville forstår denne FB reklame. Hvis i så den på FB, ville i så klikke for at se hvad det drejer sig om?

Pft, Mark

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 01:44

FB annoncen er fin, men jeg synes bestemt ikke at siden overtaler mig.

Havnede jeg på siden uden at skulle undersøge hvad det var - Så var jeg personligt smuttet igen med det samme.

Prøv at spil lidt mere på hvad en almindelig bruger får ud af det - I stedet for NY TITEL. En almindelig "kontor-nusser" ved ikke hvad en Page Titel er. 

Mvh.

Janus

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 01:47

Så du synes mere at teksten på hjemmesiden, skal tilrettes så den ligner mere den i FB reklamen? Altså at den skal slå på at man kan undgå kollegaer/lære/chefer etc. der snager i hvad man har åbent af vinduer?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:21

Mark MK:

forstår i klart budskabet på denne side:

NyTitel.dk

Først, da jeg (bagefter) så FB-annoncen, forstod jeg, hvad det gik ud på.

Det ville være langt smartere at lave funktionen som bookmarklet. På den måde skal brugeren ikke ind over din side, men kan bare surfe almindeligt rundt, og når så chefen kommer, klikker han/hun på bookmarkletten, og så skiftes titlen. Jeg kan godt lave sådan en bookmarklet til dig, hvis du er interesseret i det.

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 12:45

Teksten på siden er opdateret.

Hvad siger man så ? :)

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:00

Som jeg skrev i din tidligere tråd, synes jeg du skal arbejde med bedre opsætning / design.

Sitet ligner et klassisk 90'er website, det var hot engang! Du skal inspirere den besøgende.

Jeg synes det er ærgeligt du lader dit logo/banner være det mest tydelige på sitet. HVorfor ikke fremhæve selve funktionen? Dvs. adresse og tekst i topbaren?

Jeg ville have valgt at lave en frontpage, hvor du har adresse/tekst-i-topbaren midt på sitet, med et mindre logo i toppen.

Og vil lige nævne dit tegnsæt ikke er korrekt. Jeg har denne tekst "Siden du gerne vil besøge.."

"Er du ogs� tr�t af at folk kigger med hvad du laver p� internettet?

Undg� nysgerrige kollegaer, og andre der kigger dig over skulderen.
I toppen af denne side angiver du hvilken side du vil bes�ge, samt hvad den skal hedde.
N�r du s� minimere vinduet vil der i bunden af sk�rmen st� den titel du selv har valgt.
S� er det nemt at gemme de private sider du har �bent ;-)

Bliv fan p� Facebook, og spred budskabet!"

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 14:17

Så er tegnsæt rettet i selve teksten, i topbaren kan jeg desværre ikke få det til at virke pt.

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 14:23

Tror et lidt bedre design vil gøre meget ved det, også synes jeg at du skal have gjort din introtekst mere kort og præcist.. F.eks med et slogan eller ligende, så man hurtigt bliver 'sporet' ind på hvad det er siden går ud på.

iPadfan.dk - Apple iPad Community. Læs guides som: Køb iPad

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 15:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mark,

Super fedt du er kommet i gang med et nyt koncept.

Jeg har lige et par tips i forhold til din Facebook annonce.

Husk at bruge et billede! Det er alt afgørende for en kampagne, om den har gode billeder. Så mit råd er du finder:

4 - 5 forskellige overskrifter

2- 3 forskellige brød-tekster

og:

20 - 50 forskellige billeder 

Du skal huske på af annoncering på Facebook ikke kan sammenlignes med annoncering på Børsen eller Google

Jeg har lavet et eksempel på en annonce:

__

Prøv at finde lidt sjove billeder - det virker bedst.

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 16:48

Simon:

Hej Simon,

Tak for dine tips, det er altid rart at få fra én som dig!

Jeg vil kigge på det :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)