Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der en oversigt over danske fora?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det bliver svært med sådan en side, fordi der egenlig ikke kommer til at være noget reelt indhold på. Det bliver ligesom de der "Topsites", hvor brugerne kunne stemme på forskellige hjemmesider, som i det mindste var med samme indhold. Tror det bliver svært at få brugerne til at stemme, end alle de SEO'er som vil bruge det til at se hvor de kan smide endnu flere linksnettet og bare ødelægge generelle gode små forums.

Alt i alt, ( fra min synsvinkel), en dårlig ide! Men det har så mange sagt om andre ting, hvor det viste sig at de var fuldstændig forkert på den! Stick out tongue

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:39

Fama:

Jamen så må jeg jo gå igang med at lave sådan et site Geeked

Ja for faen Big Smile

Fama:

Jeg havde nok (i min magtliderlighed) forestillet mig, det var en decideret redaktør (læs: mig selv), der skulle stå for den endelige udvælgelse.

Hæ - det er sq nok en meget god idé.

Jan

P.S.

Personligt har jeg ikke behov for magt - så længe folk gør som jeg siger Devil

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 22:45

Hvornår er du færdig med den, Fama? Big Smile

Jeg håber, at du giver den en skalle, og så glæder jeg mig til at bruge siden.

Hej med dig :-)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 22:51

Tommy Krabbe:

Hvornår er du færdig med den, Fama? Big Smile

Jeg håber, at du giver den en skalle, og så glæder jeg mig til at bruge siden.

Jeg sidder lige p.t. og arbejder på en anden portal.... Men jeg er faktisk blevet ret tændt på den her idé igen. Så der går nok ikke længe.

Jeg kan desværre ikke bare lægge det andet projekt på køl og jeg er nået dertil, hvor jeg virkeligt skal til at give den en skalle med det.

Men når det er lysten der driver værket kan man jo altid finde tiden.... Så jeg regner ihvertfald med at have koncepter og et designudkast klar i løbet af denne uge, til "forum-projektet" - så hvis alt går vel skulle jeg vel kunne være oppe at køre i løbet af et par uger.

Jeg vil ihvertfald holde jer opdaterede :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 22:54

Fama:

Jeg sidder lige p.t. og arbejder på en anden portal.... Men jeg er faktisk blevet ret tændt på den her idé igen. Så der går nok ikke længe.

Jeg kan desværre ikke bare lægge det andet projekt på køl og jeg er nået dertil, hvor jeg virkeligt skal til at give den en skalle med det.

Men når det er lysten der driver værket kan man jo altid finde tiden.... Så jeg regner ihvertfald med at have koncepter og et designudkast klar i løbet af denne uge, til "forum-projektet" - så hvis alt går vel skulle jeg vel kunne være oppe at køre i løbet af et par uger.

Jeg vil ihvertfald holde jer opdaterede :)

Ikke stresse :-) God fornøjelse, og hvis jeg kommer i tanke om andet til den, så skriver jeg til dig.

Det er nu sjovt, som gode idéer og planer kan opstå  eller bare få nyt liv på Amino Idea

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:07

Hvis det bare er alle typer fora, så har jeg en idé om at der er ufattelig mange derude, mere eller mindre aktive fora. eksempelvis  forum om hunde og kennel eller dette lystfisker forum . Der skal ihvertfald nok laves et rigtig godt rating og kategoriserings system til disse fora oversigter, ihvertfald hvis planen er at få alle eller så godt som alle med :)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 23:20

Lars Meyer:
Hvis det bare er alle typer fora, så har jeg en idé om at der er ufattelig mange derude

Jeps, det er netop derfor jeg har brug for et sted, der giver overblik.

Der er jo også mange links på nettet, men alligevel er der mange, der katalogiserer dem :-)

Lars Meyer:
Der skal ihvertfald nok laves et rigtig godt rating og kategoriserings system til disse fora oversigter, ihvertfald hvis planen er at få alle eller så godt som alle med :)

Ja, det ville da være lækkert. Men man kan jo starte et sted og give hver forum karakter i tre-fire kategorier. Det kunne måske også være med til at genoplive døende fora.

Dbh

Tommy

Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 18:23

Det ville være super fedt, hvis du gad lave sådan en oversigt har tit manglet sådan en.

Mvh Jakob / sportnu.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)