Hej Tommy,
Mit bedste bud er Google Groups - men der er jo så sindsygt mange grupper/fora indenfor alt muligt, så du skal nok vide ret specifikt hvad det er du søger.
Inden Google kom på banen var der UseNet, der havde grupper inden for næsten alt (bl.a. den famøse alt.ketchup - for personer specielt interesserede i ketcup :o) Men disse var ret godt organiseret i et hierarki.
Her kan du finde den danske UseNet gren
Det var sådan at din internetudbyder hev de usenetgrupper ned som de ville tilbyde deres kunder - som regel var det det hele - men på et tidpunkt blev pirateriet for meget, så mange udbydere fjernede bin. - delen af UseNet.
Desuden var de kun plads en en brøkdel af alt det materiale der blev diskuteret på UseNet, så mange udbydere havde kort retension på dvs. de gemte måske et sted mellem 7 og 30 dages kommunikation alt afhængigt af hvor meget aktivitet der var i de enkelte gruppe.
Jeg tror at UseNet er ved at være uddød (du kan iøvrigt finde mange af dem i Google Groups også)
Inden World Wide Web for alvor slog igennem foregik det via modem til dit lokale BBS der var en del af FidoNet - et netværk bygget op af "Points" og "Nodes" organiseret på en måde så trafikken i vid udstrækning kunne klares til lokal telefontakst.
Anyways, så er Google Groups og UseNet nok det tætteste du kommer på oversigter over diverse fora fordelt over en bred kam af emner. Udviklingen er jo gået i den retning så alle kan hoste deres egne fora, og der finden mig bekendt ikke nogen liste over dem...
mvh
Jan
(p.s. undskyld hvis der gik lidt meget historie i den :o)
EDIT : Inden Google Groups var Yahoo Groups også ret populær (og der er stadig mange aktive fora her) - de havde dog ret store problemer med ustabil levering af mails fra disse grupper - så Google har ædt en stor bid af deres kage :o)