Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilskud til at få flere kunder og øge din indtjening

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Tak for dit indlæg om gadesælgeren o.l.

Den skulle lige op og vende en gang. Og den afdeling ryger. Jeg har ikke brug for "støj". Det kan jeg lave andre steder....

mvh

Bjørn

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:

Bjørn Johansen:
Jeg er bedre til at støbe kuglerne end til at skyde dem af.

Derfor kunne det måske være værd, at overveje for dig om ikke du skulle skifte platform? Jeg tænker du måske ville få mere ud af at satse på skriftlig kommunikation og så hive en tekstforfatter med indover.

Hejsa,

Tak for din feedback.

Den ligger meget godt i tråd med mit eget ønske og ambitioner. Min plads er i højere grad bag kameraet end foran kameraet. Ikke desto mindre kan en tur foran kameraet også kaste noget positivt af sig.

Blandt andet har jeg fået feedback fra den store verden, som jo ser anderledes på projektet end jeg. En af de ting, som jeg plejer at lægge stor vægt på, er kundeudbytte. Hvis seeren ("kunden" ikke får noget udbytte af at se min video, så er det bare ikke godt nok for mig. Så må det være en ommer. Får hvis kunden ikke får noget, får jeg heller ikke noget.

Derfor kommer der snart en opfølger, som i højere grad end den første webvideo, skal kunne levere det, som kunden har af forventninger til den slags. Jeg håber, at du også vil finde tid til at komme med din feedback der. Jeg satser på at det ikke bliver: "Hvis du ikke kunne lide 1'eren, vil du helt sikkert hade 2'eren..."

Den feedback jeg har fået, er overordnet gået på energi og "bid". Hvis du ser bort fra formen, var selve BUDSKABET til at forstå?

Ha' en god dag,

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)