|
Hej Jeg har startet en service op, hvor jeg finder nye brands/agenturer til det danske marked. Disse agenturer er med henblik på at formidle dem videre til dygtige sælgere/iværksættere. Hvad skulle prisen være for et sådan agentur? Jeg ville mene en eller anden procentdel af det opnåede salg, ville være acceptabelt, men hvad siger I? Og vil det kunne lade sig gøre? Michael |
Indkøberen/Fokus:Jeg har startet en service op, hvor jeg finder nye brands/agenturer til det danske marked. Disse agenturer er med henblik på at formidle dem videre til dygtige sælgere/iværksættere.
Hvad skulle prisen være for et sådan agentur? Jeg ville mene en eller anden procentdel af det opnåede salg, ville være acceptabelt, men hvad siger I? Og vil det kunne lade sig gøre?
Hvorfor skal folk betale penge, for at få lov til at sælge varer og opbygge et brand?
Med mindre det er meget stærke varemærker, så tror jeg ik du skal forvente, at nogle gider poste penge i det, og slet ik med % af omsætning eller fortjenesten!
Der er agenture over alt, som er ledige, og rigtig mange mærker er desperate efter at få agenter eller distributører...
Bliv gratis medlem