Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alarm til boligen - hvad skal jeg se efter?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står og skal investere i en alarm til min bolig. Jeg er helt blank på området - hvad skal jeg se efter, og hvad skal jeg sammenligne?
Jeg har haft kigget på både nogle af fra de store firmaer, men også de helt små.

Mit behov er sådan set ikke så stort, vil bare gerne have lyd og at jeg får besked på en eller anden måde samt evt. en vagt.

Hvad skal man gå efter - har nogen erfaring med det?

Jesper

Lån trods RKI - kom ud af RKI

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 09:04

Hej Jesper.

Prøv at se på vores webshop: Nr1-Shop.dk

Der har vi et knaldgodt her og nu tilbud på en GSM Alarm som lige passer til dit behov.

Normalpris kr. 3.995,-

Lige nu sælger vi den til kr. 3.195,-

Inkl. 5 års garanti og gratis tlf. support.

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 09:05

Jeg blev fra ikke så lang tid anbefalet Guardsman CTC 1142 GSM, herinde på Amino - og det kan jeg kun sige at jeg bestemt ikke har fortrudt!

Meget brugervenlig, nem at installere og ingen fejlalarmer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:53

Hej

En af de ting, som jeg mener er vigtig er, at der er fremtid i systemet og det kan udvises efter behov.

Flexcontrol er et web baseret system med styring af hele huset.

Dvs. varme, lys, alarm og forbrug. Alle alarmer sendes på SMS uden ektra omkostning. Du kan koble dig på systemet - bare du har adgang til nettet. Du bestemmer selv hvilke alarmer der skal sendes. Det kunne være at temperaturen er for lav eller at du har glemt at slukke lystet osv. du sætter selv begrænsningerne.

Alt er trådløst og køre via en router som følger med startpakken.

Prisen er omkring 2500.- forhandles i SILVAN

Systemet bruges i dag på flere feriecentre som styrer deres udlejning gennem denne løsning.

Der er et lille abb. på 30 kr. for at hoste alle de data du laver - 37,5 kr. ekstra kommer der vagt tilkald på. Det er billigt og sikkert.

Ses mere på http://www.flex-control.dk/privat/

Jozima

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 37
Fra  Server Børsen Skrevet kl. 10:57

Hej

Vi har dansikring direct i vores bolig, og er yderst tilfreds. De har eget vagtværn og har nogle små finesser som feks. alarmencentralen for besked om alarm inden siren går. så når tyven finder boksen er det for sent :-)

/Lars

.

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 11:05

Tag en snak med en fagmand.

Jeg kan anbefale Kenneth Boysen fra Sikkerhedseksperten, telefon 70 26 77 44

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Skrevet kl. 13:23

Hej Lars.

Har du prøvet at gøre op hvad du betaler f.eks. over en 5 årig periode i månedlig abonnement til Dansikring?

I forhold til hvis du selv ejede en GSM alarm med en engangsbetaling.

Du vil blive overrasket over hvor meget du betaler ekstra og derudover skal du betale hver gang der sker en fejlalarm og en vagtmand kører ud og kontrollerer.

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Skrevet kl. 13:30

Hej aminoer

Nu er der sgu noget jeg ikke forstår???????

Når jeg får mailen vedr. mit svar ovenover, så står der:

Skrevet af: Anders Mikkelsen, Nr1 "I CAFE OG HYGGE"

hvorfor i alverden kommer denne tilføjelse?

Ikke fordi jeg har noget imod cafe og hygge, men det er ikke lige det jeg beskæftiger mig med, og jeg synes nok det kan give  et forkert indtryk af mine kompetancer !!!!!

eftersom jeg beskæftiger mig med økonomi, sikkerhed og energi optimering.

Får alle andre der får mail om mit indlæg den samme tilføjelse?

de bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:36

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 13:47

Nu synes jeg ikke det skal være så sort og hvidt. Det kan godt være at det er dyrere at leje end at eje på længere sigt, men der er jo også en række fordele ved at leje udstyret.

- Udstyret man får fra de store selskaber er altså af bedre kvalitet end meget man selv kan købe.
- Med den rigtige vagtaftale betaler man ikke for en udrykning. Derudover bliver man jo ringet op inden der kommer en vægter ud. Jeg bruger selv Falck Alarm til firmaet, og jeg har i over et år aldrig haft en vægter ude, selvom alarmen er gået et par gange.
- Vedligeholdelse/service, værditab, batteriskift o.lign. er inkluderet. Når dit alarmsystem er forældet, får du bare et nyt op uden ekstra betaling.
- Du slipper for selv at skulle sætte udstyret op. Der kommer uddannet montør ud.
- Du skal ikke af med så mange penge på én gang.
- Gode rabatter på forsikringen. Specielt selvrisikoen.

Der er mange andre fordele og ulemper ved det ene eller det andet. Så sæt dig godt ind i det. De store alarmselskaber tilbyder som oftest også at komme ud og give et uforpligtende tilbud på adressen, inden man siger ja til noget.

/Thomas

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)