Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HTTP TRAFIK?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved ikke helt hvad "HTTP TRAFIK" betyder.

Jeg har et software program og programmet kommunikere med en bestem side fra min hjemmeside, altså programmet  henter oplysninger fra siden(noget tekst).  Har dette noget at gøre med HTTP Trafikken? For kunne se på min hjemmesides statistik at der er nogen MB der blev brugt  i HTTP TRAFIC.

Jeg vil helst have at mit program kommunikere med min side på nettet, hver gang en bruger starter programmet. 

Nogen der ved om det er en dårlig idé? Altså med hensyn til at der kan være pres på hjemmesiden og at den kan blive langsommere af det? og elelr kan man komme til at betale for meget for det HTTP TRAFIK, Jeg købt domænet hos Servage. net  og dengang jeg købte den stod der at jeg har "7500GB Monthly Data transfer" eller betyder dette data transfer brugen af ftp? i kan se www.servage.net hvad man får når man køber et domæne

Jeg håber at det var tydeligt nok.

vh Ibrahim

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 00:02

Hej

HTTP trafik er normalt trafik der bliver sendt over http protokollen (Hypertext Transfer Protocol) men bliver typisk brugt som alias for hjemmeside besøg eller generel trafik som kører over port 80 på en server.

Hvis der står 7500GB data trafik er det en samlet betegnelse for all data der ryger til OG fra din server/webhotel. (husk det er begge veje)

7500GB er ret meget og hvis du ikke ligefrem sender konstant film over forbindelsen fra din maskine til din hkemmeside burde du ikke få problemer. Det er dog bare et skud fra hoften da jeg ikke kender antal besøgende of hvad du vil sende tilbage. Men der skal en del til hvis man vil bruge 7500GB data trafik pr. måned.

Hilsen

Markus

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 00:26

Markus svarede fint på dit spørgsmål ang. trafikmængden.

Hvorvidt dit site bliver langsomt når der kommer mange forespørgelser fra dit program afhænger af antallet og hvor mange ressourcer din server har tilrådighed. Er det kun nogle få pr. minut så er der nok ingen problemer men er det flere tusinde kan du godt risikere at sitet bliver langsomt. Især hvis du har det placeret på et almindeligt web hotel.

Man kan få nogle programmer til at stressteste et site og du kunne overveje at teste dit site med et af disse. Når du ved hvor meget det kan klare kan du overveje hvor realistisk det er at der kommer så mange forespørgelser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:35

Tusind tak MLM pusher og markus, :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)