Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny service... både Erhvervs og Privat Pakker...

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bendtsen:
for med jeres syn har man jo næsten en ulempe ved at komme med billigere priser med samme eller bedre service?

Nu er vi nok noget atypiske, da priserne ikke betyder så meget for os. Selvfølgelig vil vi gerne have det billigere, men ikke hvis vi igen skal gå på kompromis med kvaliteten. Og selvfølgelig er det ikke en ulempe at komme med bedre priser til minimum samme gode service. Problemet er at det er der adskillige der har lovet før jer, og jeg er ikke informeret om nogen der kan holde det.

Det skal siges at vi selv afholder fragtomkostningerne, og det koster os et par hundrede tusinde om året. Hvis vores fragtfirma - uanset hvad de hedder - fucker for meget med pakkerne til de forkerte af vores kunder, risikerer vi at det vil koste os en indtjening der overstiger dette beløb. Derfor vælger vi stadig den dyre løsning.  Så shopejernes mening er selvfølgelig mere værdifuldt end min :o)

Troværdighed er noget man opbygger, og i den ideelle verden starter man småt og opbygger virksomheden og troværdigheden. Men den går nok ikke i fragtbranchen, hvor det hele nok bare skal spille fra dag 1, og så skaffer man sig en masse tilfredse kunder, der anbefaler ens ydelser videre. Den dag der er et fragtfirma der kan præstere det, er vi nok mere lydhøre overfor et godt tilbud :o)

Og selvfølgelig er Amino et rigtig interessant sted, for der er mange shopejere der tilsammen kan lægge en rigtig stor volumen.

Så held og lykke med det. Det ville være en kærkommen gave til mange, hvis det endelig skulle lykkedes for en ny spiller, der kan holde hvad de lover.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:33

"igang" beskriver det rigtig godt synes jeg.

Massevis har lovet super priser, landsdækkende, privat og erhverv, men ingen kan løfte opgaven.

Derfor er den enkle løsning at bruge PD. til trods for de fleste synes prisen er for høj.

Men er prisen for høj ? Jeg mener hvis ingen firmaer kan magte opgaven, er prisen måske rigtig - ellers var PD jo udkonkurreret.

Jeg er helt sikker på at hvis vi kunne få priserne et godt nøk nedaf på fragten, kunne webshops generelt få et kæmpe løft i omsætningen.

Specielt varer i den billige prisklasse, som samtidig fylder/vejer en del iforhold til salgsprisen lider under høje fragtpriser ( mine egne bla. ) , og derfor er 90% af omsætningen også til erhverv.

Lige nu ved jeg der er et par aktører som vil prøve sig inden for kort tid - jeg håber det kan lykkedes for dem.

Fra odense
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 19:55

Har lige haft en snak med jesper laugesen.

og efter at ha tænkt over hvad han sagde om mine priser .

PRIS  0 - 5 KG Koster nu 60,00 kr. x moms.

afhente ved dit lager og lev. ved kunde dør.

PS. er der en web butik der tør være test firma . så er der 5 gratis forsendelser på 0-5 kg.

så vi kan bevise hvad vi dur til.

god weekend. benny

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:13

Hvis der skal et alternativ til som kan give lavere priser end post dk - så må det være at kunden kan vælge levering hvor pakken lægges et nævnt sted, hvis man ikke er hjemme. Således at fragtmanden til hver en tid kan komme af med pakken.I øvrigt forstår jeg slet ikke at Post Danmark ikke har lavet dette system for længst - altså vel og mærke til lavere pakkepris. De har jo flexlevering - men man sparer ikke noget særligt på når det benyttes... og det burde man jo i og med at de har mindre arbejde og ansvar for at pakken kommer frem.

Vi prøvede BilligPakkepost i et par måneder - og til trods for at de virkelig havde arbejdet på sagen, og fået skruet et kanon godt koncept sammen - så fungerede det bare ikke. I mine øjne var det helt tydeligt hvad der var galt: Vognmændende blev betalt pr levering - og det er ikke nok hvis man skal have en sikker levering. Det er simpelthen nødt til at være ansatte som er fast tilknyttet - og som har viljen og hjertet med hele vejen for at et projekt som det skal kunne lykkes.

Jeg skifter IKKE fragtfirma igen - så skal det være fordi et nyt alternativ har været på banen minimum et års tid, og nærmest kun har fået god omtale.

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 21:43

Hej Benny,

Jeg ønsker heller ikke at skifte leverandør lige pt, men gir den sgu en chance på nogle af mine ordre....  Wink

Har sendt de første afsted til dig.... bare det at i henter ved vores dør UB er jo super service!

Har nu brugt dig i et stykke tid med udenlandske gods, og det har været til absolut UG/kryds og bolle med pil op ad....  ! Big Smile

Fra odense
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 08:19

Tak Dennis.

skriv lige om du vil ha lev. om dagen eller aften.

1 pl. til nørresundby kørte jo UG .

mvh benny

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:45

Jeg har også brugt Benny før til udenlandske forsendelser - som kørte helt perfekt.

Så jeg er også klar til at forsøge i det små i en periode.

Jeg har de første pakker klar til dig, så du kontakter mig bare.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)