Nogen der kan regne tricket ud? |
lidt alla det her tror jeg
Nogen der kan regne tricket ud? |
lidt alla det her tror jeg |
WOW jeg troede ikke der fandtes en over David Copperfield /allan |
Jeg har bare ik regnet ud, hvordan de når at bytte plads på 2 sek... Det er der den hænger pt... |
Det er nice i hvert fald :) |
Altså de må jo allerede bytte hænder fra starten af.. Der hvor han går hen og rækker hende den, der er det stadig hans hånd i stedet for hendes.. Og hendes i stedet for hans.. |
Ja det er de hænder der snyder :) |
Det er virkelig et af de bedste trick, jeg længe har set. Men... af de mest åbenlyse ting, jeg lagde mærke til var, at der blev brugt en tredje persons hånd (mest sandsynligt en falsk hånd). Hvis man er opmærksom på det øjeblik, hvor den kvindelige assistent river tæppet væk, vil man kunne se, at hånden skifter fra at være venstre hånd til højre hånd. Der er heller ikke aflukket i bagenden af kassen, hvorfor de begge kan bevæge sig ud og ind af boksen. Når man har det i mente, og ser tricket en gang til, virker det ikke usandsynligt at den kvindelige assistent træder ud af boksen og ned bag tæppet og tager over for manden, i det tæppet omkrandser hele setup'et - og man derved ikke kan se hvad der foregår bag ved boksen. Samtidig kravler han op i boksen, og skifter den falske hånd ud med sin egen i samme øjeblik, at tæppet trækkes væk fra boksen. |
Det er vi enige om, det så jeg også! Og det er jo hånden, som stjæler fokus første gang, man ser hele showet! Men hvordan skifter de? Han kan ik "bare" kravle op i kassen, da han har 1-2 sek til det... Alt for kort tid rent fysisk... |
Fra at tæppet dækker hele setup'et, til at hun overtager hans plads (og han forsvinder) går der mere end 1-2 sek. Lige så fra at han forsvinder, til han er at finde oppe i boksen. Der er rigeligt med tid, til at nå at klatre henholdsvis op og ned, såfremt de har anlagt nyttige håndtag - hvilket jeg formoder de har |