Fra at tæppet dækker hele setup'et, til at hun overtager hans plads (og han forsvinder) går der mere end 1-2 sek. Lige så fra at han forsvinder, til han er at finde oppe i boksen. Der er rigeligt med tid, til at nå at klatre henholdsvis op og ned, såfremt de har anlagt nyttige håndtag - hvilket jeg formoder de har
Selvfølgelig!
Det er jo bare hende, som skal ud af kassen... Han har masser tid self!
Hånden som holder tæppet knækker op af, mens personen inde i boxens hånd knækker ned af...
Dvs der må være en tredje person inde i stammen, som boxen står på ;D Det passer perfekt med, at personen rækker armen op og hånden ud, hvorfor knækket kommer...
Man kan se, at det ik er hans hånd, da hun hiver tæppet væk ;D Fingrene er anderledes...
Hånden som holder tæppet knækker op af, mens personen inde i boxens hånd knækker ned af...
Dvs der må være en tredje person inde i stammen, som boxen står på ;D Det passer perfekt med, at personen rækker armen op og hånden ud, hvorfor knækket kommer...
Man kan se, at det ik er hans hånd, da hun hiver tæppet væk ;D Fingrene er anderledes...
Jeg vil nu stadig lægge mine penge på, at det er væsentligt mere enkelt - at hånden blot er elektrisk. Den kvindelige assistent sætter den falske hånd ud gennem hullet, så snart tæppet kommer ned over, og manden fjerner den igen rigtig hurtigt og erstatter med sin egen, i det tæppet trækkes væk. Bemærk som sagt, at hånden er venstrehåndet i det øjeblik, at tæppet hives væk, men at han bagefter "vinker" med sin højre hånd