Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt ANDERLEDES link katalog.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har startet et linkkatalog, som er lavet så det er mere venligt overfor søgemaskiner, det er lavet på wordpress og er meget simpelt.

En bonus ved denne er at du må lave links til alle dine nye indlæg på din blog, der skal ikke godkendes link så de er udsendt med det samme.

Håber i vil hjælpe med at bidrage til siden. Prolinkcat.dk

På forhånd tak, vil gerne have en kort feedback.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:00

Har tilmeldt min wordpress hjemmeside. Så må vi se hvad det giver Smile

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Skrevet kl. 16:02

Jep, I starten vil det nok ikke have den store effekt, men efterhånden som databasen bliver større og større og jeg for lavet nogle links til siden så burde det begynde at give et ekstra skub.

Det er iøvrigt en god ide at digg dit link på digg.com så google optager linket med det samme.

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 16:03

Jeg tilmelder mig lidt senere på dagen..:)

Tak..:)

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:04

Hej

God idè :-)

Men super vigtigt ! Du skal bruge et plugin som " Post Teaser ", så indlægget på forsiden ikke bliver identisk med selve indlægget. Det giver duplicate content, og så er din side værdiløs. Du kan også optimere på andre måder, men specielt det her er vigtigt.

Hvis folk kun skal skrive 50, så kan post teaser pluginnet indstilles til at den til skal skære indlægget ned til kun 10 ord på forsiden. På den måde skaber du ikke duplicate content

God fornøjelse :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Skrevet kl. 16:05

Mange tak. Håber på i vil hjælpe den til at blive en succes, da den er skabt så den ikke ligner alle de normal linkkataloger, samt at linksne bliver accepteret med det samme som jeg selv ser som en fordel.

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Skrevet kl. 16:06

Mange tak, det bliver sat til med det samme.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:09

Det gik hurtigt :-)

Det optimale her , er at du beder om ca 250- 300 ord og så skærer det ned til 70- 100 ord på forsiden. Det ser bedre ud rent visuelt på forsiden, og skaber mere indhold

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Skrevet kl. 16:49

Det er rigtig nok, men Ideen er at man nemt skal kunne tilmelde et link så det ligner mere en anderledes linkkatalog end en artikel database, jeg har også infoarkivet.dk som du kan skrive artikler fra.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:08

Daalle12:

Jeg har startet et linkkatalog, som er lavet så det er mere venligt overfor søgemaskiner, det er lavet på wordpress og er meget simpelt.

En bonus ved denne er at du må lave links til alle dine nye indlæg på din blog, der skal ikke godkendes link så de er udsendt med det samme.

Der er en modsigelse i ovenstående ...

Det du har lavet er det man i gamle dage kalde FFA (free For All), og du kan tro søgemaskinerne er glade for den slags Huh?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)