Jep, I starten vil det nok ikke have den store effekt, men efterhånden som databasen bliver større og større og jeg for lavet nogle links til siden så burde det begynde at give et ekstra skub.
Det er iøvrigt en god ide at digg dit link på digg.com så google optager linket med det samme.
Men super vigtigt ! Du skal bruge et plugin som " Post Teaser ", så indlægget på forsiden ikke bliver identisk med selve indlægget. Det giver duplicate content, og så er din side værdiløs. Du kan også optimere på andre måder, men specielt det her er vigtigt.
Hvis folk kun skal skrive 50, så kan post teaser pluginnet indstilles til at den til skal skære indlægget ned til kun 10 ord på forsiden. På den måde skaber du ikke duplicate content
God fornøjelse :-)
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Mange tak. Håber på i vil hjælpe den til at blive en succes, da den er skabt så den ikke ligner alle de normal linkkataloger, samt at linksne bliver accepteret med det samme som jeg selv ser som en fordel.
Det optimale her , er at du beder om ca 250- 300 ord og så skærer det ned til 70- 100 ord på forsiden. Det ser bedre ud rent visuelt på forsiden, og skaber mere indhold
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Det er rigtig nok, men Ideen er at man nemt skal kunne tilmelde et link så det ligner mere en anderledes linkkatalog end en artikel database, jeg har også infoarkivet.dk som du kan skrive artikler fra.