Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De dér stjerner...

Side 8 ud af 8 (74 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 16:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Super indlæg Maria !!

Det virker nemlig som noget "mobning" over dem.. Helt som i folkeskolens klasser :-)

Jeg kan ikke li ham der så jeg kaster lige noget efter ham uden han kan se mig..

vi er voksen mennesker der burde tage ansvar for vores handlinger og forsvare vores grund til at hade/kommentere eller holdninger om andre eller andre handlinger

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 16:59 | Låst

Tillæg: hvad får man udad sådan et system ? Man kan ikke bruge det til noget da man ikke ved hvad den anden mener er forkert eller hvad budskabet er..Der kommer ikke feedback og man kan ikke lære noget nyt, andet end: nå han/hun kunne ikke li det indlæg

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:08 | Låst

Passiv +:

Ib vil du ikke sende et link til mig med et positivt indlæg fra din side ?

jeg synes godt nok du skal skifte hatten, kom nu med noget positivt, du må da kunne finde noget positivt ved at være herinde og bidrage positivt

Spændt

Yeshttp://www.amino.dk/forums/t/82251.aspx  Hermed gjort - "bare et ud af flere mulige.

WinkDerudover følte du vist dig truffen uden det var dig jeg sigtede på denne gang.

Men det er korrekt du har også været en af de store "stjernekasterer" efter mig og mine indlæg. Du havde tilsyneladende på daværende tidspunkt en anden profil herinde.

Men som det andet steds ses, er jeg ikke nær så ofte herinde - har ikke tid. Som du selv og mange andre.

Men jeg læser dog også herinde, uden at kommenterer.

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:48 | Låst

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Passiv +:

Ib vil du ikke sende et link til mig med et positivt indlæg fra din side ?

jeg synes godt nok du skal skifte hatten, kom nu med noget positivt, du må da kunne finde noget positivt ved at være herinde og bidrage positivt

Spændt

Yeshttp://www.amino.dk/forums/t/82251.aspx  Hermed gjort - "bare et ud af flere mulige.

WinkDerudover følte du vist dig truffen uden det var dig jeg sigtede på denne gang.

Men det er korrekt du har også været en af de store "stjernekasterer" efter mig og mine indlæg. Du havde tilsyneladende på daværende tidspunkt en anden profil herinde.

Men som det andet steds ses, er jeg ikke nær så ofte herinde - har ikke tid. Som du selv og mange andre.

Men jeg læser dog også herinde, uden at kommenterer.

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk 

Hej igen Mikkel !

WinkJeg sender dig lige en PM (privat mail), som I vist nok kalder det herinde.

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk 

Side 8 ud af 8 (74 indlæg)