Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De dér stjerner...

Side 7 ud af 8 (74 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Passiv +:

Hvad med en tommelfingre der peger op eller ned som på Youtube ?

kan godt være det er det samme på facebook tør jeg ikke lige sige

Mikkel

Det bliver jo det samme Mikkel. Amino er til for at vi skal styrke hinanden og finde power til gå ud og rykke på tingene. Ikke at man ikke kan have en ophedet debat, hvor man er stærkt uenig, men det der med bare at sidde og klikke negativitet frem, bryder jeg mig ikke om.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:34 | Låst

Martin Thorborg:

Men jeg må indrømmer at de negative aspekter af systemet efterhånden er blevet en byrde.
Nogle få brugere er gået helt amok og det ødelægger det for hele systemet.

Vi er enige, men har du set på, hvem det er? Tror et kig i Thomas knægtens profil vil give dig et chok!!!

Det er personer, som du tildeler et emblem, og som skal være forbilled for andre, som hellere tyr til stjernekast, end en konstruktiv kommentar... Det er personer, som du mener nye brugere skal se op til, som underminere systemet :S

Martin Thorborg:

Jeg vil være ked af at fjerne det, så måske var ideen, som forøvrigt er foreslået mig flere gange, at lave det om til en slags facebook "Thumbs Up" i stedet for.

Slutteligt, så vil jeg opfordre alle på det kraftigste til at være rare ved hinanden, min lunte er rigtig, rigtig kort og jeg deler snart røde kort ud over hele linjen!!!!

Jeg synes alle burde se, hvem der giver stjerner! 3 dage i træk er jeg blevet beskyldt for at give 1 stjerne i flere indlæg, fordi jeg har forholdt mig kritisk overfor en kommentar. I ingen af tilfældene har det været sandt!
Fik endda en PB, hvor en skrev jeg var nedern og give 1 stjerne hele tiden!

Jeg synes det er plat, at jeg skal beskyldes for noget, når man forsøger at være konstruktiv. Og vi kan sku ik være postive hele tiden, når der kommer noget knap så godt eller vildledende ud i en tråd!
Men hvis jeg alligevel hele tiden skal mistænkes, så kan jeg jo ligeså godt bare give en stjerne, og droppe kommentaren fremover...
Jeg plejer at stå ved en stjerne, og det ved dem, som har fået en os godt. Enten i en kommentar eller PB...

Det er synd, men åbenbart en effekt af systemet... Desværre!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:18 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

Jimi Hove:
Jeg kan da sige at blandt dem som har givet Thomas flest 5 stjerner er : Thorborg, Demib & en del andre som andre nok ville betragte som værende førende på Amino. Så fordi du , og nogle få få andre synes at Thomas`s indlæg kun er til 1 stjerne, betyder det ikke at andre synes det. Sådan fungerer det tit i verdenen, hvis du ikke har opdaget det, så sker det nok en dag :-)

Og?

Jeg er da ligeglad med MT og DeMib giver stjerner til, YesBeerYesDeMib er da den største stjernetøs af alle, han tåler jo ingen kritik. Det interessante er, at man ikke fra ejernes side ser en tendens der er nedagående kvalitetsmæssigt men opadgående kvantitetsmæssigt, samt at antallet af virkeligt kvalificerende debatter er faldet drastisk, men det kommer med pop kulturen.

Jeg mener, som jeg også har skrevet til Thomas, at noget er godt og noget er skidt og hvis jeg giver stjerner, så giver jeg det for indholdet. Jeg er ligeså interesseret i hans indlæg som jeg er ligeglad med hans indlæg, og derfor forholder jeg mig alene til tingene som de står skrevet.

YesBeerBeerPræcis som du skriver du laver økologisk rengøring uden at du ved en henvendelse vil påvise det eller forklar mig hvad det er, dermed finder jeg dig useriøs i økologisk henseende..

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 16:19 | Låst

Alle kan da bare betale en fandens masse penge og hermed se "stjernekasterne"...

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 16:20 | Låst

Ib vil du ikke sende et link til mig med et positivt indlæg fra din side ?

jeg synes godt nok du skal skifte hatten, kom nu med noget positivt, du må da kunne finde noget positivt ved at være herinde og bidrage positivt

Spændt

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 16:22 | Låst

Krkli:

Alle kan da bare betale en fandens masse penge og hermed se "stjernekasterne"...

Man får jo medlemsskabet gratis ;-) Du betaler kun for bøger og annonceringen ;-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:32 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og man slipper for reklamer. Der er nu mange positive ting ved det her medlemskab. Ærgeligt at man så mange ikke kan se hvor godt Amino er

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:36 | Låst

BZR:

DesignYOU:
YesBeerYesJeg ser kun en der har travlt og det er dig, men det er nok mere med at spille violin for sødsuppen!!

Han kan "nå meget" også på Amino - ham DESIGN YOU (Allan) Kan bl.a. nå på samme dag og i samme tråd nå at give 3 enkelte stjerner til en enkelte debatør "STORSINDET".- Jo det er storsindet af en der kalder sig Amino ekspert med gode relationer til Amino Support, ihvertfald i flg ham selv.

Øh-bøh-bussemand. Så vidt jeg kan se er det dig der sidder og kalder folk nævenyttige umodne iværksættere, ikke mig. Det skal du selvfølgelig have lov til, men du kan da ikke regne med, at folk bare lader sådan en sviner stå overhørigt.

Du sætter lighedstegn mellem at give Thomas én stjerne og det at være en dårlig iværksætter, og det synes jeg var en forhastet konklusion.

DesignYOU:
Nej så er det bedere at sidde og pege finger ikke .... bliv dog voksen mand!

Jeg ser dig som en person der åbenlyst ikke har andet at lave end at sidde på Amino dagen lang og få afløb for dine frustrationer, så jeg har lidt ondt af dig!

Og du behøve ikke forsætte i PB jeg er slet ikke i humør til småligheder i dag!

Nej, det lader også til du har en virkelig dårlig dag. En af de værste ting ved raseri er, at det hæmmer vores mulighed for at se klart og komme med relativt ufarvede og konstruktive indlæg. Kvaliteter dit indlæg ovenfor også savner.

Jeg er smigret over, at du opfatter mig på den måde. Det betyder du ligger mærke til mig, uanset om du vil det eller ej. Det samme kan jeg desværre ikke sige om dig!

Hav en rigtig god weekend Allan. Jeg håber jeg får mulighed for at trykke din hånd til et Amino event ude i fremtiden. Så må du lige komme over og præsentere dig selv Wink

YesYesYes JEPS hvor er den Amino åmnd jeg oplevede som ny herinde og gar skrevet om i et tidligere indlæg med titlen Amino der er rart herinde.

Ja som bl.a JEN Lagersalg nævner og også andre kvaliteten er stærkt faldende. Man går rask efter manden istedet for bolden.

Jeg kan kun gentage at gensidigt respekt er ikke at foragte. Oplever man så på Amino freelancer at blive vraget i forbindelse med en opgave, skal man vel ikke går efter manden (opgave stiller), herunder true med alverdens ulykker.

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

P.S. Jeg tror til fremtidige forskellige opgaver tror jeg vil se mig meget om, og checke at det ikke er folk der "hele dagen og nateten hænger herinde"  For så er der måske noget galt, når man tilsyneladen de ikke har andet fornuftigt og tage sig til end at sidde med intrigante udtalelser og sprede stjerner og diskuterer end 14 årig iværksætter. Jeg tror også de involverede glemmer alle den som ikke deltagerne i debatterne, men kigger med fra sidelinien, og tænker vorherre bevares en børnehave. Der må da i dagens Danmark være større emner og diskutere  

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 16:45 | Låst

BZR:
Jeg kan forsvare hver eneste negative stjerner jeg nogensinde har givet.

Hvorfor giver du overhovedet stjerner - uanset om de er negative eller positive?

Stjerner er meningsløse, og svarer til at man i første klasse i skolen samlede på glansbilleder. De betyder ikke noget for nogen, så hvorfor findes begrebet?

Certificeret C5 forhandler. http://www.nordsoft.dk 

Sig du har set mig på Amino, og vi giver 10% rabat på timeprisen.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:55 | Låst

Hej Rikke

Jeg har ikke læst de efterfølgende indlæg, da denne debat før har været sat i gang på amino, men: Jeg kunne ikke være mere enig. Det er ikke andet end en "feature" eller en "gimmick", om du vil. Det er et barnligt "pointsystem", som ikke hører hjemme iblandt voksne mennesker, der ønsker at udrette noget konstruktivt. Folk kan godt selv vurdere om de "godtager" et indlæg eller ikke. Fejlen ved pointsystemet er, at nogle giver én stjerne bare fordi, de ikke kan lide den pågældende person. Og: Selvom de ikke har noget personligt imod personen, så burde det ikke være nødvendigt at nedgøre et indlæg med -point bare fordi, at man er uenig. Det kan man udtrykke på skrift. Folk, der har travlt, skal ikke "farves" negativt i forbifarten ved synet af -point, men selv stoppe op og tage konstruktiv stilling til det, der skrives.

Jeg har tidligere udtrykt den samme holdning som dig, men Martin Thorborg og andre var uenige. Derfor er jeg selv begyndt at give -point, når jeg er dybt uenig med et indlæg. Hvorfor? Fordi jeg ikke bare vil modtage minus-point fra andre. Så kan jeg ligeså godt også selv uddele dem, når jeg synes, at det er "velfortjent". Bryder jeg mig om det? Nej, egentlig ikke. Hvorfor? Fordi jeg ikke synes, at Amino burde have samme niveau som en anden folkeskole.

Hvad godt kommer der ud af et point/karma-system? Intet!

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 7 ud af 8 (74 indlæg)