Det bliver jo det samme Mikkel. Amino er til for at vi skal styrke hinanden og finde power til gå ud og rykke på tingene. Ikke at man ikke kan have en ophedet debat, hvor man er stærkt uenig, men det der med bare at sidde og klikke negativitet frem, bryder jeg mig ikke om.
|
Martin Thorborg:Men jeg må indrømmer at de negative aspekter af systemet efterhånden er blevet en byrde.
Nogle få brugere er gået helt amok og det ødelægger det for hele systemet.
Vi er enige, men har du set på, hvem det er? Tror et kig i Thomas knægtens profil vil give dig et chok!!!
Det er personer, som du tildeler et emblem, og som skal være forbilled for andre, som hellere tyr til stjernekast, end en konstruktiv kommentar... Det er personer, som du mener nye brugere skal se op til, som underminere systemet :S
Martin Thorborg:Jeg vil være ked af at fjerne det, så måske var ideen, som forøvrigt er foreslået mig flere gange, at lave det om til en slags facebook "Thumbs Up" i stedet for.
Slutteligt, så vil jeg opfordre alle på det kraftigste til at være rare ved hinanden, min lunte er rigtig, rigtig kort og jeg deler snart røde kort ud over hele linjen!!!!
Jeg synes alle burde se, hvem der giver stjerner! 3 dage i træk er jeg blevet beskyldt for at give 1 stjerne i flere indlæg, fordi jeg har forholdt mig kritisk overfor en kommentar. I ingen af tilfældene har det været sandt!
Fik endda en PB, hvor en skrev jeg var nedern og give 1 stjerne hele tiden!
Jeg synes det er plat, at jeg skal beskyldes for noget, når man forsøger at være konstruktiv. Og vi kan sku ik være postive hele tiden, når der kommer noget knap så godt eller vildledende ud i en tråd!
Men hvis jeg alligevel hele tiden skal mistænkes, så kan jeg jo ligeså godt bare give en stjerne, og droppe kommentaren fremover...
Jeg plejer at stå ved en stjerne, og det ved dem, som har fået en os godt. Enten i en kommentar eller PB...
Det er synd, men åbenbart en effekt af systemet... Desværre!