Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spændende domænenavne til salg

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

domænerne er vel også i en eller anden grad opkøbt for videresalg? Hvis man tænker på markedsområder, så ligger  Ejendomme.dk og topmodellerne.dk,  rimelig langt fra hinanden :)

Men ved ikke om det kan anfægtes ren juridisk 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 15:24

sorry mente fotomodellerne.dk Smile

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 15:30

tænkstort:

Det er kun ulovligt, hvis de har registreret domænerne med henblik på at videresælge dem.

Hvis de har registreret for at anvende dem selv, men senere finder ud af at de ikke vil anvende dem selv, er det tilladt at sælge domænerne. Prisen har ingen betydning for om det er ulovligt eller ej. Hvis jeg ikke tager helt fejl?

Bedste hilsner,

Tak. Endelig en som har forstået reglerne. Troede efterhånden at jeg var den eneste som forstod dem

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 15:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mathias Tang:

domænerne er vel også i en eller anden grad opkøbt for videresalg? Hvis man tænker på markedsområder, så ligger  Ejendomme.dk og topmodellerne.dk,  rimelig langt fra hinanden :)

Men ved ikke om det kan anfægtes ren juridisk 

Det er sq utroligt, at man ikke kan sætte én eneste tråd op på amino.dk uden, at der bliver skrevet noget omkring reglerne for videresalg af domæner. Hold nu op... 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)