Vi har besluttet os for at sælge ud af vores mindre portefølje af domænenavne. Vi ønsker derfor at give Amino's trofaste medlemmer og læsere muligheden for at erhverve et domænenavn, der måske kan være det helt rigtige til at booste din eksisterende forretning eller som kan give inspiration til at starte en ny op.
Her er et pr eksempler af interessante navne til salg:
www.søg.dk (og ja, det er nu muligt at søge på æ,ø,å)
Hvis du finder nogle af ovenstående domæner interessante og gerne vil høre nærmere, er du naturligvis velkommen til at kontakte undertegnede på steenhhp@gmail.dk
Det er kun ulovligt, hvis de har registreret domænerne med henblik på at videresælge dem.
Hvis de har registreret for at anvende dem selv, men senere finder ud af at de ikke vil anvende dem selv, er det tilladt at sælge domænerne. Prisen har ingen betydning for om det er ulovligt eller ej. Hvis jeg ikke tager helt fejl?
Det er kun ulovligt, hvis de har registreret domænerne med henblik på at videresælge dem.
Hvis de har registreret for at anvende dem selv, men senere finder ud af at de ikke vil anvende dem selv, er det tilladt at sælge domænerne. Prisen har ingen betydning for om det er ulovligt eller ej. Hvis jeg ikke tager helt fejl?
Det er korrekt...
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....