Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Red finhvalen og få den vildeste eksponering

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Den mulighed havde jeg ikke set, godt spottet!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 08:42

Tak :-)

Nu kender jeg ikke prisen, jeg siger bare at det var den pris jeg ville betale. Om den så ER syg og har bestemt sig for at dø, det ved jeg ikke

Men for at tænke lidt videre, kan man jo ringe til Greenpeace og lave et samarbejde med dem. For eksempel mit firma med økologisk rengøring, kunne få en god eksponering. Prøv at forestil dig et banner på båden, som bliver vist i al presse : " Aktiv 3 Økologisk Rengøring - Vi tænker på vores natur "

Det altså pr der rykker helt igennem

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 08:50

Uden tvivl, jeg tror på ideen hvis det kan lade sig gøre at redde hvalen, men min pointe er bare at 200 kg, kommer man ikke langt for nu om dage. Men den eksponering man får er jo selvfølgelig også mere end 200 kg værd, så ideen lever da helt sikkert Smile

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 08:57

Jonas Bentzen:
2. At aflive den er ekstremt besværligt (man kan ikke bruge almindelige skydevåben, og harpunkanoner af den slags, der er på hvalfangerskibe, er næppe til at opdrive i Danmark). Selv dynamit kan næppe bruges.

Dynamit er tidligere forsøgt i et forsøg på at fjerne en død strandet hval.

Det var ikke den største success.

Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 12:24

Lad os alle samles i Vejle og synge:

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 13:09

finhvalen.dk er i øvrigt ledig :-)

Hej med dig :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:55

hvorfor ikke trække den ind i et tilpas kraftigt net, og spænd nettet efter et tilpas kraftigt fartøj, som trækker hvalen ud på dybt vand..hvor svært kan det egentlig være...det må nogle ingeniører kunne beregne hvordan det praktisk kan lade sig gøre

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 15:32

Nu er det sådan med hvaler ligesom med elefanter. Når de er gamle og ikke vil leve mere så finder de et sted de har lyst til at ligge sig til at dø. Dvs. det er den eget initativ, den vil ikke reddes.

Den blev jo trukket ud en gang men svømmede nøjagtigt samme sted hen igen.. den er 40, fed og færdig du....

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:18

Tim Krupsdahl:
den er 40, fed og færdig du....

Finhvalen er sluppet fri ! Ligesom Martin Thorborg, er den heller ikke fyrre fed og færdig, men på vej mod nye eventyr.

Længe leve finhvalen !

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 19:51

neodias.dk:

hvorfor ikke trække den ind i et tilpas kraftigt net, og spænd nettet efter et tilpas kraftigt fartøj, som trækker hvalen ud på dybt vand..hvor svært kan det egentlig være...det må nogle ingeniører kunne beregne hvordan det praktisk kan lade sig gøre

Er du klar over hvad der sker hvis du trækker den fri, og den pludselig begynder at slå med halen, mens den er "spændt fast" ?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)