Har du råd , tid og KAN finhvalen i Vejle fjord nå at reddes, så kan du sige god dag til mindst 1 minuts tv tid på alle de danske TV kanaler, forsider på de store aviser og masser af omtale online. Og her taler vi super god pr. Den kan efter sigende reddes, men folk gider ikke poste penge i det. Lav regnskabet og lav et træk. Jeg ville selv gerne give omkring 1-200.000 kr for den omtale i mine firmaer, men har ikke råd lige nu |
Jeg må indrømme at jeg har en større tiltro til marinbiologerne der siger at det er næsten umuligt og blot vil gøre mere skade end gavn, end de tilfældige folk på ekstrabladets hjemmeside og de andre steder hvor folk siger "Jamen den kan da bare lige reddes".
Det er trods alt sin sag at flytte så stort et dyr, jeg skulle ihvertfald ikke nyde noget af at komme i nærheden af 5 tons hval-hale!
Hvis det nu fejler og man enten skader hvalen eller der kommer folk til skade under forsøget giver det ganske givet også en rigtig stor eksponering af virksomheden der står bag - Og det er næppe positivt :)