Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Red finhvalen og få den vildeste eksponering

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du råd , tid og KAN finhvalen i Vejle fjord nå at reddes, så kan du sige god dag til mindst 1 minuts tv tid på alle de danske TV kanaler, forsider på de store aviser og masser af omtale online. Og her taler vi super god pr.

Den kan efter sigende reddes, men folk gider ikke poste penge i det. Lav regnskabet og lav et træk.

Jeg ville selv gerne give omkring 1-200.000 kr for den omtale i mine firmaer, men har ikke råd lige nu

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:10

Jeg må indrømme at jeg har en større tiltro til marinbiologerne der siger at det er næsten umuligt og blot vil gøre mere skade end gavn, end de tilfældige folk på ekstrabladets hjemmeside og de andre steder hvor folk siger "Jamen den kan da bare lige reddes".

Det er trods alt sin sag at flytte så stort et dyr, jeg skulle ihvertfald ikke nyde noget af at komme i nærheden af 5 tons hval-hale! Smile

Hvis det nu fejler og man enten skader hvalen eller der kommer folk til skade under forsøget giver det ganske givet også en rigtig stor eksponering af virksomheden der står bag - Og det er næppe positivt :)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:14

Det er billigere at spraymale sit logo oven på den. Det skal også nok give spalteplads, det fik ham polakken der dansede oppe på den ihvertfald.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:16

De eksperter jeg så i TV Avisen sagde at de stort set slet ikke havde overvejet at redde den, eller i hvert fald bruge for mange penge på det. De snakkede om at suge sandet ud under den, og til det svarede en eller anden marinebørge , at det kunne man sikkert godt, men at de ikke ville bruge penge på det. Han virkede i det hele taget generelt som om , at de slet ikke seriøst havde tænkt sig at bruge nogen som helst penge på det.

Min tanke var så, at hvis en virksomhed stod bag, kunne man få goodwill i vilde mængder

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:18

Skær den ud i bøffer og sælg den til Færøerne.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:21

Nu skal du være kreativ Nikolaj :-)

Jeg har også en idè til dig : en online facebook indsamling , hvor man hvis man køber mobiler igennem dig , donerer 20 % til redningen af den stakkels " lille " hval

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:23

Tanken er god, men syndes jeg hørte der blev sagt på bla. TV2 news at når en hval kommer så tæt på land og nær menskere så er de ofte meget syge og derfor har de en meget mindre chanshe for at overleve.

Dvs hvis en virksomhed pumber 100 til 200k i dette projekt vil virksomheden også være sikker på at det gir penge ind igen ellers gør virksomheder det ikke, desværre.

Det største problem jeg ser her er at hvis man smider penge til det, og det fejler, hvad så, så har man "spildt" pengene, og har hvalen så fået det bedre fordi den "døde" eller hvis der bliver nævnt her, hvis nogle kommer til skade risikere man at skade sin egen virksomhed i sted for at skabe goodwill, det er et stort sats som jeg desværre ikke tror noge iværksætter har penge til at tage.

Havde jeg 200k jeg ikke viste hvad jeg skulle bruge på, ville jeg naturligvis tage chanksen, men sådan ser det bare ikke ud desværre, men håber da nogen har guld på kiste bunden, :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:32

Jimi Hove:

Nu skal du være kreativ Nikolaj :-)

Jeg har også en idè til dig : en online facebook indsamling , hvor man hvis man køber mobiler igennem dig , donerer 20 % til redningen af den stakkels " lille " hval

Der står desværre i kampagnebetingelserne fra de fleste mobilselskaber, at man ikke må give noget af sin indtjening videre. Det er skrevet som en konsekvens af mange falske bestillinger fra diverse pointsites.

Jeg tror at de forspildte chancen første gang hvalen kom fri, der skulle de nok have gjort mere for at den kun kunne svømme i den anden retning.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:44

Jimi Hove:

Den kan efter sigende reddes

Hvem (som er ekspert) siger det? For alle udtalelser, jeg har hørt fra eksperterne, går i samme retning:

1. Hvis den kommer fri, vil den gå på grund igen senere. Det er i øvrigt sket mange gange før med hvaler, som man i misforstået godhed trak fri og fik hjulpet længere ud: De strandede igen kort efter.

2. At aflive den er ekstremt besværligt (man kan ikke bruge almindelige skydevåben, og harpunkanoner af den slags, der er på hvalfangerskibe, er næppe til at opdrive i Danmark). Selv dynamit kan næppe bruges.

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 07:47

Hvem har regnet sig frem til 100-200 kg?.. Det kan da let komme til at koste en halv til en hel mill. Man kan jo ikke bare leje lidt udstyr og sejle selv ud, så skal man have erhvervsdykkere og tonsvis af udstyr, og der skal også være plads til et helt tv hold der kan skyde dokomentaren "Saving Willy/valdborg) plus de mange journalister der skal være med på første parket, så det bliver en halv stor båd, tror bare ikke 1-200 kg er nok Wink

Og hvis man ved hvad det koster at booke en erhvervsdykker, leje en båd, et film hold, en besætning osv.. så tror jeg allerede man har brugt 200 kg når man er nået ud til hvalen Smile

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)