jeg vil høre om nogle har input til hvordan man finder et erhvervskøkken, der ikke skal koste alt for meget. Vi er to piger om projektet og det drejer sig om mad der skal leveres. Et køkken i en skole, en sportsklub eller lignende ville opfylde kravene, så længe det er anerkendt som erhvervskøkken..
Det bliver mere end svært at finde et køkken du kan leje dig ind i. Fødevarevirksomheder skal have sporbarhed på ALLE fødevarer, der går ind og ud af virksomheden - det vil sige, at man skal vide, hvor varerne kommer fra (med leverandør, lot no osv), og hvor de går hen.
Det betyder, at en virksomhed, du lejer dig ind hos, skal opfylde alle kravene til produktion og sporbarhed, ikke bare for egne varer og leverancer, men også for dine.
Hvis du har brug for at producere fødevarer et godkendt sted, er du nødt til at have dit eget.
Kan jeg spørge om du endte med at finde en løsning på problemet? Står nemlig selv i samme knibe nu her og mangler et billigst erhvervskøkken som lejemål
Jeg skriver mig lige på i køen her for at få svar.
Kan man ikke leje et køkken billigt på timebasis eller lign uden det store postyr hvis man har næringsbrev og hygiejnekursus o.s.v. ? Hvorfor skal det være så svært?
Leder i stadig? Jeg står selv i samme problem og kan se at der er flere der er i samme situation som os. Måske kunne man evt. pulje sammen om leje af erhvervskøkken? email endelig til mig blikemartin@yahoo.co.uk mvh Martin
Leder du stadig? Jeg står selv med samme problem og kan se at der er flere der er i samme situation som os. Måske kunne man evt. pulje sammen om leje af erhvervskøkken? email endelig til mig blikemartin@yahoo.co.uk mvh Martin
Leder i stadig? Jeg står selv i samme problem og kan se at der er flere der er i samme situation som os. Måske kunne man evt. pulje sammen om leje af erhvervskøkken? email endelig til mig blikemartin@yahoo.co.uk mvh Martin