Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

erhvervskøkken til leje søges - København

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg vil høre om nogle har input til hvordan man finder et erhvervskøkken, der ikke skal koste alt for meget. Vi er to piger om projektet og det drejer sig om mad der skal leveres. Et køkken i en skole, en sportsklub eller lignende ville opfylde kravene, så længe det er anerkendt som erhvervskøkken..

Nogen ideer?

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 22:28

Hej

Det bliver mere end svært at finde et køkken du kan leje dig ind i. Fødevarevirksomheder skal have sporbarhed på ALLE fødevarer, der går ind og ud af virksomheden - det vil sige, at man skal vide, hvor varerne kommer fra (med leverandør, lot no osv), og hvor de går hen.

Det betyder, at en virksomhed, du lejer dig ind hos, skal opfylde alle kravene til produktion og sporbarhed, ikke bare for egne varer og leverancer, men også for dine.

Hvis du har brug for at producere fødevarer et godkendt sted, er du nødt til at have dit eget.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:27

Hej

Kan jeg spørge om du endte med at finde en løsning på problemet? Står nemlig selv i samme knibe nu her og mangler et billigst erhvervskøkken som lejemål

VH Mads

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 02:33

Jeg skriver mig lige på i køen her for at få svar.

Kan man ikke leje et køkken billigt på timebasis eller lign uden det store postyr hvis man har næringsbrev og hygiejnekursus o.s.v. ? Hvorfor skal det være så svært?

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:58

Leder i stadig? Jeg står selv i samme problem og kan se at der er flere der er i samme situation som os. Måske kunne man evt. pulje sammen om leje af erhvervskøkken? email endelig til mig blikemartin@yahoo.co.uk mvh Martin

Tilmeldt 11. Nov 11
Skrevet kl. 12:58

Leder du stadig? Jeg står selv med samme problem og kan se at der er flere der er i samme situation som os. Måske kunne man evt. pulje sammen om leje af erhvervskøkken? email endelig til mig blikemartin@yahoo.co.uk mvh Martin

Tilmeldt 11. Nov 11
Skrevet kl. 12:59

Hej Mads. 

Leder i stadig? Jeg står selv i samme problem og kan se at der er flere der er i samme situation som os. Måske kunne man evt. pulje sammen om leje af erhvervskøkken? email endelig til mig blikemartin@yahoo.co.uk mvh Martin

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 13:02

Jeg har et erhvervskøkken i Aarhus hvis nogen skulle være interesseret og det kan lade sig gøre men man skal bare have styr på reglerne.

Kan kontaktes i pm eller på vovol@ofir.dk

Vh Jimmi

Fra Randers
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 71
Fra  NEMkontoret Skrevet kl. 14:19
Fra Nivå
Tilmeldt 17. May 12
Indlæg ialt: 33
Fra  GaZoo.dk Skrevet kl. 12:28

konen og jeg mangler også et køkken i et begrænset omfang, så jeg synes vildt godt om dele ideen.

skriv endelig til mig hvis der er nok andre der vil være med, eller der skal bruges hjælp til planlægning, osv.

mvh Sepp

sepp@malec.dk

GaZoo.dk -- Fritidsjobs til alle!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)