Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så byder jeg velkommen til PolitikNyt.dk

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Iryna.dk:

Til Fashion-seller (jeg kan af en eller anden også ikke citere teksten, jeg svarer på):

Der er jo en del sider, der giver kraftig udtryk for deres politiske holdninger, som fx www.180grader.dk . Det er vel ikke udelukket - altså at lave en politisk side og tilkendegive sine holdninger?

Klik på "Citér" under indlægget, når du er inde i svar sektionen ;D

Man kan sagtens, men man indskrænker bare sit publikum meget, og skræmmer måske nogle af samme politiske holdning væk, da det bliver for meget "det hele er de andres skyld"...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:15

Rune Gjersvik:

Thomas De Oliveira:

Det er ikke mig, jeg kan overhoved ikke finde ud af at ændre det :-)

Gå ind i WP´s admin-panel, og se efter "Appearence" i venstre side, deri kan du trykke på "Editor" tryk så derefter på "Footer" i højre side, så skulle du gerne kunne finde stedet hvor du kan korigere teksten.

Mvh. Rune.

Arras Themet har heldigvis en funktion selv der sørger for du let kan taste Footer infomationen ind selv. Det er under Arras Theme -> Theme Options hvis du vil ændre det selv en anden gang Thomas :)

Det hele skulle være rettet nu og virke :)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:16

Thomas De Oliveira:

Mine damer og herre (Amino'er)

Det er ikke lang tid siden jeg lancerede De Oliveira Talkshow, som jeg er utrolig tilfreds med. Men jeg kan simpelthen ikke lade være med at lancere et mere af mine projekter. Jeg er utrolig inspireret af politik, ikke fordi det altid er særlig godt her i Danmark, bestem ikke, men fordi jeg synes det er rigtig spændende at følge, både i op- og nedture. (for tiden nedture Smile). 

Jeg vil blive utrolig glad hvis i vil følge PolitikNyt.dk på Facebook og Twitter, der vil i blive opdateret hverdag med de sensete overskifter, hvor efter i kan læse artiklen. I kan også modtage feed (http://www.politiknyt.dk/feed) på forhånd mange tak! 

Jeg er nu parat til at lancere mit politiske nyhedssite, hvor du hele tiden vil blive opdateret med de seneste politiske nyheder. Mine damer og herre, velkommen til www.PolitikNyt.dk og fantastisk god fornøjelse!   

P.S. kom endelig med feedback.

Mvh. Thomas De Oliveira
www.TDOmedia.dk 

Nu kan jeg ikke være lige så meget på Amino Crying

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:19

Thomas De Oliveira:

Ja det kan jeg godt se, der er dog også mere negative artikler på sitet, men det er bestemt ikke meningen og det bliver der rettet op på :-)

Det var bare et råd, og faktisk det eneste negative jeg lige kunne finde... Men du har masser af tid til, at rette op på det, og smide nogle mere blandede artikler og nyheder ind... ;D

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 21:24

Bautik:

Arras Themet har heldigvis en funktion selv der sørger for du let kan taste Footer infomationen ind selv. Det er under Arras Theme -> Theme Options hvis du vil ændre det selv en anden gang Thomas :)

Ja så bliver det ikke meget lettere Smile

-Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:32

Rune Gjersvik:

Bautik:

Ja så bliver det ikke meget lettere Smile

-Rune.

Det kommer helt an på hvem der sidder bag skærmen :-)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 23:06
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Hej Thomas,

Først og fremmest stort tillykke med din blog/avis. Det varmer i hjertet at så ung en fyr har så sunde interesser. Det er også flot du har fået en aftale med Berlingske. Normalt er medierne meget skeptiske med den slags. I øvrigt har partierne selv en del fotos på deres hjemmesider, som de stiller til rådighed for pressen og du kan benytte Googles billedesøgning til at finde billeder med ret til kommerciel afbenyttelse (husk dog at dobbeltjekke).

Jeg har et par tanker og spørgsmål jeg gerne vil dele med dig.

Du slår et stort brød op med at "samle alle politiske nyheder" og være "de aller aller første" med nyhederne. Medmindre du har oprettet redaktion på borgen får du problemer med at leve op til det. Du har vel også noget skole eller lignende der skal passes? Før eller siden (jeg tror det bliver før) kommer du til at bryde med dit koncept, hvilket vil skuffe dine brugere.

Hvad vil du egentlig gerne med siden? Vil du gerne involveres i politik, vil du gerne brandes eller vil du gerne tjene reklamekroner? Hvad er højeste prioritet?

Hvis du gerne vil noget med politik, ville jeg være mere interesseret i dine politiske kommentarer, end dine gengivelser af andres historier. Det ville også give dig mere frihed, i stedet for at være så bundet til opdatering af siden. Og du ville få mere branding ud af det.

Hvis du gerne vil tjene reklamekroner tror jeg desværre du har valgt det forkerte emne. Det er svært at målrette noget som helst til en gruppe hvis eneste fællesnævner er politisk interesse. De fleste politiske "salgsobjekter", såsom partimedlemskaber eller debataftenener, reagerer den gennemsnitlige politisk interesserede læser ikke på.

Min ydmyge pointe må være, at jeg er lidt bange for du måske har kastet dig ud i projektet på en måde hvor du er bundet (for) meget af det, du ikke får nogen nævneværdig personlig branding ud af det og du ikke kommer til at tjene ret mange penge på det - i hvert fald ikke penge der på nogen måde modsvarer den tid du skal lægge i det.

Jeg håber du er klar over at jeg mener det godt. Jeg er sikker på du indeholder en masse kvaliteter, men jeg tror du kan udnytte dem bedre. F.eks. synes jeg dit talkshow er en ret god ide.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 06:37

@Jakob

Tak for dit indlæg.

Jeg laver det ikke for at tjene penge, jeg synes dog bare det var sjovt at prøve at putte noget Adsense ind og se om det faktisk kan give lidt. Jeg gør det derimod fordi jeg godt kan lide det, og meninger er at få de nyeste nyheder ind på siden, kort og forståeligt, hvor man samtidig kan debatte om dem, som man ikke kan på rigtig mange andre nyhedssite. Jeg laver det selvfølgelig også for personlig branding, men hvis man søger på mit navn på Google er jeg rimelig tilfreds :-)

Det tager selvfølgelig rigtigt meget tid, og det giver måske ikke så meget tilbage her i starten, men det er jeg sikker på det gør om måske et halvt år. Jeg prøver også samtidig at få nogen freelance journalister til at skrive på siden gratis også får de deres navn ind og et link

Igen tak for dit indlæg.

Mvh. Thomas De Oliveira

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:00

løberen:
Respekt til dig Thomas!!!

Tak for det :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godt initiativ - flot design.

Der er for alt for meget "om siden"-materiale på siden: Fire linjer i sidebjælken, to forskellige sider + en ekstra side om dig. Cut det hele ned to nogle få linjer, som står på forsiden. Resten af konceptet bag siden kan folk godt selv regne ud ved at se siden.

(Det næste her kommer til at lyde lidt jantelovsagtigt, men er ment som et forslag til at gøre siden bedre): Du brander dig selv meget: En side med dit navn, en lang beskrivelse af dig selv osv. Dybest set er det ting, der for læseren er irrelevant (med mindre man er iværksætter). I stedet burde du overveje at have én linje om dig selv i bunden af "om"-siden: "Politiknyt drives af Thomas de Oliveira, som er partipolitisk uafhængig."

Og husk så det gamle råd: Stavning eller kaos! ;) Det duer absolut ikke at skrive en overskrift som "Helle Thorning og Villy Søvndal for mere magt" (hvis du er får dårlig til at stave, for du ikke gode karakterer i skolen... ;) )

Bare et par eksempler på ting, der får siden til at se uprofessionel ud:

"I dag meldte han igen sin kommen" - nej, sin komme. Kommen er et krydderi.

"EU kontrol" - nej, EU-kontrol. Sammensatte navneord er, som navnet antyder, sammensatte - i modsætning til på engelsk.

Ordentlig tegnsætning, grammatik og stavning er vigtigt for at få dine læsere til at tage siden seriøst. Kommateringen på denne side er f.eks. så dårlig, at det seriøst ødelægger min evne til at skimme teksten hurtigt.

Så for at opsummere: Flot design/layout, men sproget gør i dén grad siden uprofessionel. Tjek retskrivning.dk og sproget.dk. Husk også bedre kildeangivelse.

Held og lykke!

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)