Jeg synes det er godt klaret. Ser professionelt ud. Vil dog give en af de andre ret i at der er enkelte stavefejl. Men jeg er sgu lidt imponeret :)
Tillader mig at svare for Thomas. Det er Wordpress han har lavet siden i med et design der hedder Arras Theme som er gratis :)
Syntes thomas har sat det super godt op. Dog vil jeg anbefale dig thomas at lave dine Adsense Kasser om så de passer til baggrunden , evt uden rammer eller en diskret ramme :)
Tillykke med den flotte side. Jeg har tre kommentarer.
1: Designet er rigtig flot!
2: Det kunne måske være en idé at angive, hvor du har din viden fra i de enkelte artikler. Altså hvilke nyhedsmedier, du benytter dig af.
3: Det der med at finde fokus i alle sine projekter, så man kan gøre nogle enkelte ting helhjertet og ikke mange ting på halvt blus - men det kender du jo godt min holdning til :-)
Tag jer nu sammen! lad ham være! Han er jo en talentfuld ung knægt, så lære at leve med det! kom videre, det er jo ikke hans skyld at i ikke var så meget med da i var så unge..
Respekt til dig Thomas!!!
Du er da i et fantastisk humør idag. Hvis du lige læser Thomas' indlæg igen vil du se at han faktisk beder om feedback, og det får han - yderst konstruktivt endda.
Jeg synes det er et lækkert site du har fået sat sammen Thomas, har du rettigheder til at bruge fx. billeder og tekster fra andre medier?
Hvis du for sat din Wordpress op som en Wordpress MU kan du evt. give folk en Gæste Blog hvor de har mulighed for at lave deres egen Politiske Blog på siden :)
Det er ikke noget du behøver fra starten af men en lille tanke/idé du nok kan drage nytte af senere hen når du har en del faste besøgende :)
ja jeg fik negativ for at spørge til brug af andres billeder, men der burde ligge noget skriftligt hvis der skal bruges billeder fra andre..
Mikkel
Kunne forstille mig det var fordi du generelt kommer ind i en tråd med kort ros.. også noget negativt for lige at være kritisk :) Og Rosen var kun for at give lidt kontrast i dit indlæg selvfølgelig. Det er min personlige observering, kan være andre ser det anderledes.