Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så byder jeg velkommen til PolitikNyt.dk

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

@Tommy

1: takker tusind gange.

2: Ja, det skal jeg tænke over. 

3: Det går jeg nemlig Tommy, og du ved jeg ikke kan lade være :-)

Tak endnu en gang! :-)

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 21:01

Tillykke med siden, den er flot Yes

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:07

Thomas De Oliveira:

Hvad er min holdning så? 

V eller C... Det er MEGET tydeligt, når man kigger på de nyheder der er!

Alle er negative i forhold til S, SF og Ø... Fordeler du dem mere, og tager nogle af VK fejlene, så får du et mere neutralt site, med en bredere målgruppe...
Jeg læser aldrig sites, hvor holdningen skinner voldsomt igennem. Jeg skal nok finde min holdning til en sag, det behøver en hjemmeside ik give mig... Og gør den det, så finder jeg et andet politisk site at besøge...

Bare et fif ;D

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:11

Martin Thomassen:

Tillykke med siden, den er flot Yes

Mange tak for det :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:11

Iryna.dk:

Til Fashion-seller (jeg kan af en eller anden også ikke citere teksten, jeg svarer på):

Der er jo en del sider, der giver kraftig udtryk for deres politiske holdninger, som fx www.180grader.dk . Det er vel ikke udelukket - altså at lave en politisk side og tilkendegive sine holdninger?

Klik på "Citér" under indlægget, når du er inde i svar sektionen ;D

Man kan sagtens, men man indskrænker bare sit publikum meget, og skræmmer måske nogle af samme politiske holdning væk, da det bliver for meget "det hele er de andres skyld"...

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:16

Thomas De Oliveira:

Mine damer og herre (Amino'er)

Det er ikke lang tid siden jeg lancerede De Oliveira Talkshow, som jeg er utrolig tilfreds med. Men jeg kan simpelthen ikke lade være med at lancere et mere af mine projekter. Jeg er utrolig inspireret af politik, ikke fordi det altid er særlig godt her i Danmark, bestem ikke, men fordi jeg synes det er rigtig spændende at følge, både i op- og nedture. (for tiden nedture Smile). 

Jeg vil blive utrolig glad hvis i vil følge PolitikNyt.dk på Facebook og Twitter, der vil i blive opdateret hverdag med de sensete overskifter, hvor efter i kan læse artiklen. I kan også modtage feed (http://www.politiknyt.dk/feed) på forhånd mange tak! 

Jeg er nu parat til at lancere mit politiske nyhedssite, hvor du hele tiden vil blive opdateret med de seneste politiske nyheder. Mine damer og herre, velkommen til www.PolitikNyt.dk og fantastisk god fornøjelse!   

P.S. kom endelig med feedback.

Mvh. Thomas De Oliveira
www.TDOmedia.dk 

Nu kan jeg ikke være lige så meget på Amino Crying

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:19

Thomas De Oliveira:

Ja det kan jeg godt se, der er dog også mere negative artikler på sitet, men det er bestemt ikke meningen og det bliver der rettet op på :-)

Det var bare et råd, og faktisk det eneste negative jeg lige kunne finde... Men du har masser af tid til, at rette op på det, og smide nogle mere blandede artikler og nyheder ind... ;D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godt initiativ - flot design.

Der er for alt for meget "om siden"-materiale på siden: Fire linjer i sidebjælken, to forskellige sider + en ekstra side om dig. Cut det hele ned to nogle få linjer, som står på forsiden. Resten af konceptet bag siden kan folk godt selv regne ud ved at se siden.

(Det næste her kommer til at lyde lidt jantelovsagtigt, men er ment som et forslag til at gøre siden bedre): Du brander dig selv meget: En side med dit navn, en lang beskrivelse af dig selv osv. Dybest set er det ting, der for læseren er irrelevant (med mindre man er iværksætter). I stedet burde du overveje at have én linje om dig selv i bunden af "om"-siden: "Politiknyt drives af Thomas de Oliveira, som er partipolitisk uafhængig."

Og husk så det gamle råd: Stavning eller kaos! ;) Det duer absolut ikke at skrive en overskrift som "Helle Thorning og Villy Søvndal for mere magt" (hvis du er får dårlig til at stave, for du ikke gode karakterer i skolen... ;) )

Bare et par eksempler på ting, der får siden til at se uprofessionel ud:

"I dag meldte han igen sin kommen" - nej, sin komme. Kommen er et krydderi.

"EU kontrol" - nej, EU-kontrol. Sammensatte navneord er, som navnet antyder, sammensatte - i modsætning til på engelsk.

Ordentlig tegnsætning, grammatik og stavning er vigtigt for at få dine læsere til at tage siden seriøst. Kommateringen på denne side er f.eks. så dårlig, at det seriøst ødelægger min evne til at skimme teksten hurtigt.

Så for at opsummere: Flot design/layout, men sproget gør i dén grad siden uprofessionel. Tjek retskrivning.dk og sproget.dk. Husk også bedre kildeangivelse.

Held og lykke!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:54

Thomas De Oliveira:

Kan du ikke sende de stavefejl i en PB til mig, så kigger jeg på det?

Hvis du ønsker at gøre noget seriøst ved siden, skal der gøres noget seriøst ved sproget (hvilket indebærer granskning af sproget.dk, evt. skrivekursus). Det er ikke nok at rette et par stavefejl (der er ikke "enkelte stavefejl," som én skriver; der er tonsvis af grammatik-, tegnsætnings- og stavefejl).

Den gode nyhed er, at det er let at gøre noget ved det - det kræver bare, at du indser, at sproget lige nu er så dårligt på siden, at jeg og mange andre ikke ville kunne finde på at vende tilbage.

(Tag det ikke personligt, det er ment som konstruktiv kritik).

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 17:10
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Jonas Bentzen:
(Tag det ikke personligt, det er ment som konstruktiv kritik).

Det gør jeg bestemt heller ikke. Man må jo erkende sine svagheder, istedet for at benægte. 

Tak for hjælpen, jeg kigger på det med det samme. 

Mvh. Thomas

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)