Beklager mine "Spam" rettelser men fandt lige et par ting som var vigtigt for dig!!
1. Sørg for at smide dine nyheder i Kategorier istedet for "Ikke
kategoriseret". 2. Permalink struktur skal du ændre fra /%postname%/ til /%category%/%postname%/. Det giver efter min mening optimal Link struktur. 3. Du har som mange æøå i dine titler, og Wordpress har ikke fra standard rettelse af det.. Hent Transliterado. Sproget på det plugin kan godt være lidt mærkeligt men den gemmer sig under Indstillinger -> Transliterado -> Dansk / Norsk. Der ændre den selv alle adresser fra æøå til ae oe aa :)
Det var lige lidt mere "backend" hjælp som gør det lettere for dig!
Hvis du ikke selv kan ændre det så smid mig en PM så skal jeg nok hjælpe dig ;)
V eller C... Det er MEGET tydeligt, når man kigger på de nyheder der er!
Alle er negative i forhold til S, SF og Ø... Fordeler du dem mere, og tager nogle af VK fejlene, så får du et mere neutralt site, med en bredere målgruppe... Jeg læser aldrig sites, hvor holdningen skinner voldsomt igennem. Jeg skal nok finde min holdning til en sag, det behøver en hjemmeside ik give mig... Og gør den det, så finder jeg et andet politisk site at besøge...
V eller C... Det er MEGET tydeligt, når man kigger på de nyheder der er!
Alle er negative i forhold til S, SF og Ø... Fordeler du dem mere, og tager nogle af VK fejlene, så får du et mere neutralt site, med en bredere målgruppe... Jeg læser aldrig sites, hvor holdningen skinner voldsomt igennem. Jeg skal nok finde min holdning til en sag, det behøver en hjemmeside ik give mig... Og gør den det, så finder jeg et andet politisk site at besøge...
Bare et fif ;D
Ja det kan jeg godt se, der er dog også mere negative artikler på sitet, men det er bestemt ikke meningen og det bliver der rettet op på :-)
Det er ikke mig, jeg kan overhoved ikke finde ud af at ændre det :-)
Gå ind i WP´s admin-panel, og se efter "Appearence" i venstre side, der kan du trykke på "Editor" tryk så derefter på "Footer" i højre side, så skulle du gerne kunne finde stedet hvor du kan korigere teksten.