Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så byder jeg velkommen til PolitikNyt.dk

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3.4 stjerner givet af 5 person

Mine damer og herre (Amino'er)

Det er ikke lang tid siden jeg lancerede De Oliveira Talkshow, som jeg er utrolig tilfreds med. Men jeg kan simpelthen ikke lade være med at lancere et mere af mine projekter. Jeg er utrolig inspireret af politik, ikke fordi det altid er særlig godt her i Danmark, bestem ikke, men fordi jeg synes det er rigtig spændende at følge, både i op- og nedture. (for tiden nedture Smile). 

Jeg vil blive utrolig glad hvis i vil følge PolitikNyt.dk på Facebook og Twitter, der vil i blive opdateret hverdag med de sensete overskifter, hvor efter i kan læse artiklen. I kan også modtage feed (http://www.politiknyt.dk/feed) på forhånd mange tak! 

Jeg er nu parat til at lancere mit politiske nyhedssite, hvor du hele tiden vil blive opdateret med de seneste politiske nyheder. Mine damer og herre, velkommen til www.PolitikNyt.dk og fantastisk god fornøjelse!   

P.S. kom endelig med feedback.

Mvh. Thomas De Oliveira
www.TDOmedia.dk 

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 20:26
Gennemsnit 1.0 stjerner givet af 2 person

flot design - Men billederne kan vel blive problem ?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15019
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:28
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Et råd Thomas, og det er FANDME vigtigt! Vil du lave et seriøst politik forum/site, så er det vigtigt, at du ik lader din holdning skinne voldsomt igennem... DU SKAL VÆRE NEUTRAL!

Man er ik i tvivl om, hvilken side du ville stemme på efter et besøg...

Begge sider laver fejl, og du er nødtil at lægge samme kritiske linie overfor V, C og CENSUR (dem der helt uden til højre)...

Jeg er ik uenig i din politiske holdninger, men de må bare ik skinne så voldsomt igennem ;D 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 20:29

Lige præcis med sådan et site, må der bare ikke være stavefejl vil jeg mene...

Ellers godt gået... 

Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:32

Tag jer nu sammen! lad ham være! Han er jo en talentfuld ung knægt, så lære at leve med det! kom videre, det er jo ikke hans skyld at i ikke var så meget med da i var så unge..

Respekt til dig Thomas!!!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:34

Til Fashion-seller (jeg kan af en eller anden også ikke citere teksten, jeg svarer på):

Der er jo en del sider, der giver kraftig udtryk for deres politiske holdninger, som fx www.180grader.dk . Det er vel ikke udelukket - altså at lave en politisk side og tilkendegive sine holdninger?

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:34

Fashion-Seller:

Et råd Thomas, og det er FANDME vigtigt! Vil du lave et seriøst politik forum/site, så er det vigtigt, at du ik lader din holdning skinne voldsomt igennem... DU SKAL VÆRE NEUTRAL!

Man er ik i tvivl om, hvilken side du ville stemme på efter et besøg...

Begge sider laver fejl, og du er nødtil at lægge samme kritiske linie overfor V, C og CENSUR (dem der helt uden til højre)...

Jeg er ik uenig i din politiske holdninger, men de må bare ik skinne så voldsomt igennem ;D 

Hvad er min holdning så? 

Jeg har tænkt meget over det, og prøver virkelig også at gøre mig fuldt ud neutral, kan du ikke komme med eksempler på steder hvor jeg ikke er det, sådan jeg kan forbedre det? 

Mvh. Thomas

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:36

Dennis S:

Lige præcis med sådan et site, må der bare ikke være stavefejl vil jeg mene...

Fedt du ser det, skriv det endelig i en PB til mig. 

På forhånd mange tak! 

Mvh. Thomas

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:37
Gennemsnit 3.0 stjerner givet af 2 person

Passiv +:
flot design - Men billederne kan vel blive problem ?

Nej det kan de ikke :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43

Hej Thomas,

laver du siderne helt selv?

Jeg synes det er godt klaret. Ser professionelt ud. Vil dog give en af de andre ret i at der er enkelte stavefejl. Men jeg er sgu lidt imponeret :)

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)