Genial underholdning onsdag aften. Lytter med det samme.
EDIT: Nu har jeg hørt det, og jeg synes det er et af de bedste talkshows til dato. Simon er en inspiration for iværksættere i alle aldre, og også for dem overvejer at tage springet.
Men jeg bed mærke i, at Simon til slut siger, at han aldrig har haft utilfredse kunder. Debatforummet på GratisSnoller.dk fortæller dog en lidt anderledes historie. Det bærer lidt for tydeligt præg af, at brugerne er blevet malket til at udfylde surveys og hvad de nu ellers skulle gøre for at få point, uden at få noget tilgengæld. Og så kan det jo ganske rigtigt hurtigt blive en givtig forretning.
Jeg siger det kun så Simon (eller hvem der er ansvarlig for siden nu) kan få bragt det i orden, inden talkshowet for alvor bliver hørt rundt omkring.
Jeg kunne godt tænke mig at vide, om hvad han ser som sin kernekompetence.
Det var så hans analytiske tilgang til problemstillinger. Faktisk et ret overbevisende svar fra en 14årig - de fleste 30årige har svært ved at sige noget som helst når man stiller det spørgsmål :-)
Nope, det er jeg ikke. Men han er monster dygtig, så gid han var :-)
Dbh martin
Ja, det er så vildt, så dygtig han er!! Jeg sad tidligere i bestyrelse sammen med hans formand, og udover at han selv selvfølgelig var en super dygtig ung fyr, så blev jeg bare altid så blød i knæene, når han fortalte om hvordan tingene foregår i "udlejningsfabrikken". Tingene var så enkle - ALTID! Det var bare et helt igennem godt gammeldaws købmandsskab, der drev firmaet. Og det hele på en fuldstændig simpel måde...hvor MBA'ere, dyre reklamefolk og strateger bare ikke rigtigt havde særligt meget at gøre:-)
Der er bare ikke noget som rigtige købmænd og købkvinder:-))