Hvor mange hjemmesider adminstrere du/i med Affiliate/adsense Indtjening? Hvor mange Hjemmesider har du med Affiliate/Adsense Indtjening
|
Ops.. 10-20 er så lavet om til 11-20 :)
Hvor mange hjemmesider adminstrere du/i med Affiliate/adsense Indtjening? Hvor mange Hjemmesider har du med Affiliate/Adsense Indtjening
|
Ops.. 10-20 er så lavet om til 11-20 :) |
Tak til de få der so far har deltaget, flere kom gerne :) |
Tak for dit svar.
|
Så har jeg også svaret. (11-20). Det kan dog være lidt svært at vurdere præcist hvad du mener med affiliate sites, da næsten alle danske websites indeholder enten adsense eller annoncer fra et affiliate netværk. Jeg forstår ikke din signatur/footer? Er det med henvisning til det reklamebrok, der har været fra nogen på det sidste? |
6-10 sider, det svinger lidt - Nogle sider bliver lukket/solgt, nye sider starter |
Tak for dit svar :) Ja jeg ved godt fleste sider har et eller andet med Affiliate/adsense at gøre.. jeg refere til De sider som f.eks sammenligner Mobilpriser, Tv abonnementer, Lån osv...
Ja ang. min signatur så blev jeg træt af tudeprinsesserne så jeg ville bare vise dem hvad 1000 kroner om året kan give dig af mindre problemer :) en HELT hvid baggrund samt en masse andet. Tak endnu gang for de folk der har svaret :)
|
Tjae, så burde du vel nærmere have skrevet prissammenligningssider, hvilket ovenstående er. Affiliate er jo meget mere end det ;-) Men man kunne måske tage et udtruk fra filmverdenen, nemlig "product placement". Det passer meget godt på affiliate. Dvs. sider hvor indtægterne ikke stammer fra standard reklamesøjler, men fra det egentlige indhold. |
Du har helt ret. Dog er min "Ret knap væk". Men det lyder bedre og mere specifikt! Tak for det :)
|