Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdens bedste virksomhed!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Jensen:

Jeg vil gerne melde mig under fanerne som projektleder, it-ansvarlig og/eller driftsleder, hvis nogen kan sørge for punkter som økonomi, salg og marketing :)

Ja ideen er sjov, men næppe mulig i praksis. Men det kunne da være sjovt at vise verden hvad en stor gruppe iværksættere kunne sætte i livet, hvis alle arbejdede mod samme mål.

Det kunne blive en fest, men det ville nok nærmere ende som et familieskænderi :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 23:21

Hej Allan og igang,

Det her er da vist en af de hyggeligste tråde der har været i lang tid.

Vi sidder sikkert allesammen med tanken om at det da kunne være helt vildt spændende/sjovt at føre projektet ud i livet, men ved samtidig også godt at det 99,99% sikkert vil være totalt umuligt.

Glæder mig til fortsættelsen.

Mvh

Lars Hyldegård

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:41

Hvorfor er det 99.99% umuligt??

Jeg synes det er en knald god ide, og hvis vi ikke bare starter med at diskutere lidt om hvad vi kunne fremstille, så sker der i hvertfald ikke noget! :-)

Jeg kunne da komme med lidt ideer om IT-infrastrukturen! .-)

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 23:47

Hej Lars,

Jeg tror at det kræver en vis indsigt i Aminos historie for at forstå baggrunden for at jeg siger det er 99,99% umuligt Wink

Hehe.

Men klø endelig på, idéen er jo helt suveræn.

Mvh

Lars Hyldegård

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:55
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 01:33

Ideen er slet ikke tosset, jeg tror bestemt at kompetancerne er til stede herinde, jeg tror problemet bliver når det bliver alvor, når det koster kroner og ører, aftener og weekender, så starter "balladen"

Det er kun projekter mennesker virkelig brænder for der kan samles på den måde f.eks. greenpeace, sult i afrika og den slags ting, men det betyder også at alle disse mennesker skal BRÆNDE for projektet, det er i princippet totalt ligegyldigt hvad det er for et projekt.

Der tror jeg at vi Aminoer er alt for forskellige/selvstændige til at det kan lade sig gøre bare at finde hvilket projekt vi skulle kaste os over og lave sammen, desværre.

Men jeg er tilgengæld 100% sikker på at HVIS vi kunne finde et projekt alle Aminoer virkelig brændte for, kunne vi få det til at rykke, for der er masser af super dygtige mennesker herinde.

Best regards

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)