Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google - ny version af side ind - gammel ud

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

skulle måske have sagt mere end 100kr nu hvor jeg lige tænker mig om, for jeg har da sagt det betydeligt flere gange end 1 :)

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 22:38

Jeg har nu lavet en 301 redirect .htaccess og smidt den i roden af /catalog - men der er ingen filer ud over den i catalog - er det nok?

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Fra  Unique Play Skrevet kl. 22:50

Jeg må så indrømme at jeg faktisk slet ikke havde gennemtænkt google problematikken før - så at jeg sidder i suppedasen idag er en tænkefejl, og skyldes hverken et webbureau eller en host :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:52

Michelle:
Jeg har nu lavet en 301 redirect .htaccess og smidt den i roden af /catalog - men der er ingen filer ud over den i catalog - er det nok?
Der er ikke noget som bliver redirected. din server kommer tilbage med en Not Found

Det måde du skal gøre det på er ved at lave en redirect for hver url som har flyttet placering til en anden url.

det vil altså sige at fx:

catalog/forskelle-glidecreme.php skal redirecte med en 301 til /tilbehoer/glidecreme.html

Du kan ikke bare lave en generel redirect for hele catalog mappen, eller jo det kan du godt, men den klart bedste måde er at lave en redirect for hver gammel url til deres respektive nye url.

Det er et stort arbejde ja, men det er nu den bedste måde at gøre det på.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Fra  Unique Play Skrevet kl. 22:56

Prusst støøøn - hmm...

Så dvs at jeg skal bede google om at komme med en liste over indekserede urls og derefter lave et html dokument med php indeni?

Er det rigtigt forstået?

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:03
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:07

Michelle:

Prusst støøøn - hmm...

Så dvs at jeg skal bede google om at komme med en liste over indekserede urls og derefter lave et html dokument med php indeni?

Er det rigtigt forstået?

Nej du kan finde listen selv :) ved at lave en søgning på Google.

http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=site%3Auniquelady.dk&rlz=1R2GGLL_daDK337&aq=f&aqi=g2g-s1g7&aql=&oq=&gs_rfai=

Nej du skal enten lave en htaccess fil hvor du indskriver det hele, eller du skal lave en php fil hvor du laver redirect.

Men du kan også vælge den nemme løsning som jo er det at du bare redirecter alt det gamle til et sted på din side, men det vil jeg ikke anbefale at du gør. jeg selv ville gøre det på den rigtige måde.

Min vurdering er at du nok skal få en professionel til at gøre arbejde for dig så det bliver gjort hurtigt og rigtigt fra starten af.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)