Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gennemsnitligt tidsforbrug på webstedet = 00:00:00 ???

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg gransker Google Analytics så kan jeg se, at en stor del af gæsterne på min webshop har et gennemsnitligt tidsforbrug på webstedet på 00:00:00, hvordan kan det lade sig gøre, hvis de bliver registreret som besøgende, så skulle man da forvente mindst 00:01:00 eller hvad ?

Hvorledes skal jeg tolke disse tal ?

Vh. Morten

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:02

Det kan være et problem i registreringen af dine besøgende, hvilken hjemmeside er der tale om?

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 11:07

Det drejer sig om www.OceanShop.dk !

Vh. Morten

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:26

Hej Morten,

Det er en teknikalitet i Google Analytics som gør, at folk der kun ser en enkelt side på dit website og forsvinder igen ikke får registreret noget tidsforbrug. (Noget med, at Analytics kun registrerer tidsforbruget ved load af nye sider, og hvis der ikke bliver åbnet flere sider, ender det på 00.00.00).

Så du skal fortolke tallene således, at folk der kun ser en enkelt side giver nul tidsforbrug. Webanalytikeren har skrevet lidt om det i et indlæg om reelt tidsforbrug pr. side.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 11:31

Tak Frank !

Det giver mening - Der er en entydig sammenhæng med afvisningsprocent på 100 på de pågældende besøg, så det må være forklaringen ...

Vh. Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)