Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

312 klik for 6126,95 kr.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Nu har vi gennemgået den seneste måned AdWords - ingen af os har specielt meget kendskab til SEO/AdWords men vi betaler i snit 19,63 kr. pr. klik.- er det bare fordi webhosting er en hård branche på Google ?

Eller lyder det helt forkert med 312 klik for 6126,95 kr. ?

Når vi sortere vores kunder - og KUN kigger på dem som er kommet ind fra AdWords klik, så går regnestykket ikke op med hvad der tjenes på AdWords - jeg tror dog alligevel at det måske godt kan betale sig, for via de nye AdWords kunder - kan der jo være mange mund-til-mund kunder.

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening - for vi er lidt i tvivl om vi måske skal have optimeret vores AdWord opsætning.

På forhånd tak Smile

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:47

hey

det lyder som utroligt meget per klik.

ens søgord stigere desto længere man har dem, så der kan meget hurtigt være mange penge i og holde øje med ens søgord, og engang imellem finde på nogen nye..

håber det hjælper dig lidt :)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at starte med at sortere jeres indholdsnetværk fra, eller laver en særskilt kampagne for dette. Se dernæst på at målrette jeres søgeord mere, da det hurtigt kan blive alt for bredt i markeder med hård konkurrence.

Skriv til mig på mail@jesperskov.dk hvis i skal bruge hjælp, så klarer vi helt sikkert det.

// Jesper Skov

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 21:52

Sælger du fly???

Det var da godt nok enormt meget pr. klik - må da være nogle der kan hjælpe dig med minimum at halvere det.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:53

Hej Brian,

Det er en hård branche, men det lyder også som nogle dyre klik. Der er jo flere segmenter indenfor "webhosting", og det lyder ikke som om i rammer det rigtige segment med jeres annoncer. Jeg ville nok få en proffesionel adwords mand til at gennemgå adwords kontoen, så kan skære ned på jeres CPC, eller i hvert fald få mere ud af de kunder i henter fra Adwords. Det sparede beløb kan i med fordel invistere i søgemaskineoptimering, for at få en mere stabil placering.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 21:56

Det lyder godt nok vildt Surprise

Vi har søgeord for webløsninger og den genre, men absolut ikke i den prosklasse og ligger da fint på vores søgeord..

Har også andre it og elektronik søgeord og heller ikke i den prisklasse..

Dette er for igår:

Kampagnenaktivitet: 2.020 Klik      pris 1.174,40

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:56

Tusind tak for jeres svar Smile

Men hvor mange penge skal der afsættes til sådan en AdWords optimering ?

Jeg sender dig lige en mail Jesper Smile

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 21:58

Jeg vil også mene at det er meget dyrt! Få en til at kigge på din Adwords konto. Det kan helt klart betale sig, hvis man ikke har så meget styr på det. Så kan vedkommende sætte det op for dig og give dig nogle råd til hvordan du selv arbejder videre på din konto.

Held og lykke med det!

Mvh. Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:38

"jeg tror dog alligevel at det måske godt kan betale sig, for via de nye AdWords kunder - kan der jo være mange mund-til-mund kunder."

Nej! Er det ikke en god forretning fra dag 1, så er det de forkerte søgeord. Mund til mund kunder er så lille en del at du ikke skal regne dem med, men se det som en ekstra bonus hvis der kommer et par stykker.

Det er en hård branche, men 20 kr. lyder af meget. Hvad siger din Quality Score?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 02:20

En god tommelfingerregel med AdWords er, at du kun skal bruge annoncekroner, du ved du kan konvertere. Sagt med andre ord bør du stoppe og revidere hele kampagnen nu, da du faktisk taber penge. 

Hvis jeg var dig ville jeg undersøge de mindre konkurrenceprægede søgninger i branchen. Og under alle omstændigheder ikke betale 20 kr. pr. klik, hvis du ikke kan konvertere nok besøgende til kunder.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)