Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

312 klik for 6126,95 kr.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør nok gennemgå dine søgeord og finde ud af hvilke der konverterer. De aller bedste søgeord kan måske godt have en klikpris på over 20 kr. og stadig være rentable, men ikke 20 kr. som gennemsnit. Find alle de søgeord der ikke konverterer og fjern dem.

Du kan evt. også skifte væk fra den almindelige klikbetaling, og så bruge googles egen funktion til at angive konverteringer. Du finder den under Rapportering -> Konverteringer.

Her angiver du hvor meget du vil give pr. konvertering, samt indsætter noget google-kode på din konverteringsside. Derefter vil google forsøge fortrinsvis at vise de søgeord der konverterer bedst, samt justere klikprisen, sådan at du samlet ikke kommer til at betale mere pr. konvertering, end det du har angivet i systemet.

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 01:42

Hej

Jeg synes helt klart i skal overveje en SEO løsning !!!

Den kan give jer en god trafik af besøgende samt gøre jeres adwords klikpris lavere.

Om det er dyrt eller billigt kan være umuligt at sige noget om ang. jeres adwords. Men jeres budget er stort og derfor vil der være penge at hente ved en god SEO optimering.

Du er velkommen til at læse mere på www.spotitonline.dk og selvfølgelig kontakte os hvis du har spørgsmål.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:03

De par fejl jeg kan se er disse her

Der er for få undersider

ikke adwords kampagne mod undersider , der indeholder de rette ord

ikke arbejdet med titler og beskrivelse på siden der gør siden endnu mere relevante

arbejde med en nyhedsblog skab liv på siden google elsker  ændringer

arbejde lidt med links til siden , din side har pagerank 0 , derved får du også masser af gratis besøgene  fra organisk resultatet i google

ved at arbejde med tekster på siden og lidt med links vil det på hjælpe på din kvalitet scor og du vil betale mindre i adwords kr.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 16:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan godt være at det lyder dyrt at betale 312 klik for 6126,95 kr.Og jeg er sikker på at en Adwords-Lex ebog kan skære budgettet ned.

Men hvis I har fået 312 dejlige nye kunder ud af det er det jo billigt :-)  - Men det kan jeg forstå at I ikke har styr på hvilke  ord der har konverteret.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)