Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vigtigt, alle bør læse denne tråd!

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 08-01-2007 14:14:03
Forfatter: john sommer
Hej Martin!
Det vil nok også bidrage til anvendelse af et sprogbrug som er mere værdigt også for Aminoer der jo i mange tilfælde har egen virksomhed og dermed er ''virksomhedsledere''!

Jeg har her flere gange bragt dette op - da jeg som det nu også fremgår - ikke finder at det er en debatmåde der fremmer forståelse. Som endvidere også kunne bidrage med sagsanlæg og sidst men ikke mindst er det jo også meget personligheds-afslørende adfærd - der på sigt ødelægger dine muligheder på markedet.

Så lad nedenstående blive en del af reglerne her:
- at du ikke skriver som du taler
- at du skriver om sagen og ikke personen
- at du skriver for at hjælpe andre med afklaring til bedre forståelse

Hilsen

Hmmm.. Tror helt så strenge regler ville ødelægge stemningen herinde.. Du skal tænke på at en stor del af dem der kommer her, inklusiv mig selv i starten, er meget usikre på det med at starte egen virksomhed op. Den kemi der er herinde, og for det meste GODE stemning, syntes jeg ikke skal ødelægges af nogle formelle regler om hvorledes man bør skrive og bruge sit sprog.

SELVFØLGELIG skal man skrive moderat, og ikke træde på folk, der er ikke mere jeg HADER end det.. Tror dog ikke formelle regler er vejen frem, for at skabe en endnu bedre stemning herinde..

Men jo, der er ved at være flere og flere tråde hvor man efterhånden er gået efter manden istedet for bolden, og det passer i særdeleshed heller ikke mig, for syntes det er en virkelig virkelige sørgelig udvikling.. Men ak.. Vi må jo bare holde humøret oppe, og håbe at vores glæde over dette sted, kan smitte af på andre , og derved gøre det et bedre sted at være :)..

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 03:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Hvor er jeg ked af komme tilbage efter længer tids alvorlig sygdom, at se den til tider ret så dårlige stemning der er, at finde i visse dele af denne utrolige gode og veldrevet site vi alle kan få glæde af, og som kan have en meget stor indflydelse på dansk erhversliv i fremtiden.

Det glæder mig at se at Hr. Thorborg tager dette problem meget alvorligt, personligt syntes jeg ideen med indbtaling til Røde Kors er diskuterbar, skal man gøre det ordenligt så må det være 1.000,- kr til en af de mange hjælpe muligheder der findes i danmark, lige fra den nævnte mulighed over hjemløse, sygdoms ramte danske børn, afvænning af misbrug (ludomani eks.), ulands arbejde, uddannelse af flygtninge, ja jeg kunne lave denne liste meget lang. 

Dog håber jeg inderligt at tonen bliver som i "gamle dage"

Venligst

René Buch

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)