Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger billigt internetprojekt

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du nogen idé om hvordan man kan drive trafik til siden? Smile

:o) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:02

Jeaps, du kan rediger tekst, tilføje kategoeri, afstemninger, skriv, ret og slet nyheder osv.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 19:26

Når man opretter en afstemning og efterfølgende trykker på den, så kommer følgende fejl:

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'samuelbg'@'web9.gigahost.dk' (using password: YES) in /home/www/danvote.dk/privateajax.php on line 4

Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/www/danvote.dk/privateajax.php on line 5

Warning: mysql_real_escape_string() [function.mysql-real-escape-string]: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /home/www/danvote.dk/privateajax.php on line 9

Warning: mysql_real_escape_string() [function.mysql-real-escape-string]: A link to the server could not be established in /home/www/danvote.dk/privateajax.php on line 9

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /home/www/danvote.dk/privateajax.php on line 11

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/www/danvote.dk/privateajax.php on line 11
Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2)

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 19:30

Hvor meget har I kodet selv, og hvor meget er et standard CMS? Og hvilket CMS bygger siden på?

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:12

Databasefejl rettet.

Vi har selv kodet det  hele fra bunden

Det er et fuldendt CMS, jeg har beskrevet hvad man kan på adminpanelet - hvis ønskes, kan jeg tage SS.

- Vi har gjort så man kan smide alle afstemninger på Facebook, altså så brugerne selv ordner reklamen for de afstemninger de synes er interessante, det er ikke noget jeg ville smide penge i  for reklame på f.eks. google adsense, i hvert fald ikke i den økonomiske situation jeg sidder i.

Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:13

Ville da også gerne høre hvilket cms den er bygget på, og jeg modtager også en fejl når jeg prøver at oprette en ny afsteming.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:22

Forstår ikke helt dit spørgsmål.

Vi har selv kodet hele systemet inkl. CMS-delen.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 21:23

Du må gerne poste et screenshot af admin delen.

Men jeg kan da godt fordoble buddet med det samme. Jeg byder så 200 kr. :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:26

SS AF ADMIN:

http://img529.imageshack.us/img529/1618/23417574.png

- 200 budt

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 14:30

er der ikke lidt flere screenshots, den der simple liste / datatabel siger ikke ret meget.

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)