Har du nogen idé om hvordan man kan drive trafik til siden? |
Jeaps, du kan rediger tekst, tilføje kategoeri, afstemninger, skriv, ret og slet nyheder osv.
Har du nogen idé om hvordan man kan drive trafik til siden? |
:o)
Jeaps, du kan rediger tekst, tilføje kategoeri, afstemninger, skriv, ret og slet nyheder osv. |
Ejer af webbureau ErhvervsHjemmesider.dk ApS
Når man opretter en afstemning og efterfølgende trykker på den, så kommer følgende fejl: Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]:
Access denied for user 'samuelbg'@'web9.gigahost.dk' (using password:
YES) in /home/www/danvote.dk/privateajax.php on line 4 |
Databasefejl rettet. Vi har selv kodet det hele fra bunden Det er et fuldendt CMS, jeg har beskrevet hvad man kan på adminpanelet - hvis ønskes, kan jeg tage SS.
- Vi har gjort så man kan smide alle afstemninger på Facebook, altså så brugerne selv ordner reklamen for de afstemninger de synes er interessante, det er ikke noget jeg ville smide penge i for reklame på f.eks. google adsense, i hvert fald ikke i den økonomiske situation jeg sidder i. |
Ville da også gerne høre hvilket cms den er bygget på, og jeg modtager også en fejl når jeg prøver at oprette en ny afsteming. |
Forstår ikke helt dit spørgsmål. Vi har selv kodet hele systemet inkl. CMS-delen. |
Du må gerne poste et screenshot af admin delen. Men jeg kan da godt fordoble buddet med det samme. Jeg byder så 200 kr. :-) |
SS AF ADMIN: http://img529.imageshack.us/img529/1618/23417574.png
- 200 budt |
er der ikke lidt flere screenshots, den der simple liste / datatabel siger ikke ret meget. |