Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugervenlighed

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når jeg lander på forsiden, så mangler der i den grad noget Call to action.
Jeg ser intet som fanger mig.

Du skal gøre de aktive (og de spændende) debatter synlige og fremhævede på forsiden og du skal gøre noget for at logge mig til at blive medlem.
Kig fx lidt på hvordan Amino fremhæver debatter...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:41

Der mangler mulighed for at tage en handling på forsiden. Call-to-action! Tving mig til at lave en given handling.. Helt naturligt smutter jeg fra siden igen. Den er slet ikke fangende på nogen måde. Desværre.

Jeg bliver meget forvirret over, der står Bulletin oppe i banneret, når browseren siger pc-forum.dk - Jeg troede jeg var på en forkert side.

Brug nogle piktogrammer som illustrerer emner/kategorier etc. Det er et fact at mennesker læser/lærer bedst med billeder. Derfor bruger man meget piktogrammer til børn, det går hurtigere. 

Dbh. Yngvi

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 12:00

Hej Yngvi

Vi ahr lavet en del opdateringer de seneste to dage. Derfor har der været nogle fejl med grafikken på siden. Jeg håber, du vil tage et kig forbi siden igen, da nogle af de ting du efterlyser, er kommet på plads.
Derudover giver vi nu brugerne mulighed for at optjene points til gratis bannerplads på siden. Det håver vi vil give aktivitet på siden.
Giv gerne en ny kommentar, når du har været inde på siden...

På forhånd tak/

Kim

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 21:24

Personligt foretrækker jeg en teaser forside - der fortæller hvad der sker her på hjemmesiden. Brug evt. video. Det er alligevel fremtiden:)

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 18:54

Hej Peter

Tak for din feedback. Vi arbejder i øjeblikket på en forside, som kommer til at skrive om de seneste IT-nyheder samt gode tilbud mm. De forskellige fora bliver så undersider som service for de besøgende. Forsiden vil naturligvis komme til at virke som en teaser.

Vh.
Kim

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:35

Det kræver lidt starten du skriver, lidt indlæg en god ide, er altid at lægge en blog på siden. Hvor du skrive nyheder og om siden, en blog er normale lettere at søgeord optimerer til google.

Skaf links til siden, skab trafik, knokle på dage og nat og det lykkes, man får ikke ret meget foræret heri verden

skriv til venner og familie de skal sælge ting , stille spørgsmål du svare på og du opretter indlæg relevante indlæg, så man se der sker noget i alle kategorier, når der sker noget i forummet er det tit, denne Bolden der skal til for der skal komme gang i siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)