Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugervenlighed

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Takket være hjælp herinde fra, er pc-forum.dk snart formet og rettet til. Jeg vil dog gerne høre jer om brugervenligheden på sitet.

• Er sitet overskueligt bygget op?
  • For lidt eller for mange fora? - i så fald - hvad mangler og hvad skal væk?
  • Er det nemt at registrere sig, eller skræmmer det blot?
  • Er det nemt at skrive et indlæg?
  • Får du hurtigt svar på indlæg?

Vil enormt gerne høre din mening.
På forhånd tak!

Vh.
Kim
http://www.pc-forum.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 14:21

Hej Kim,

Jeg synes det er ret kedeligt der inde. Der sker jo ikke så meget? Designet virker også meget trist. De 3 sidste indlæg er der aldrig blevet skrevet noget i. Hvis jeg var dig, så ville jeg invitere en masse af dine venner, som også interesserer sig for IT, til at være moderatorer. Så føler de at de har et slags medansvar og derfor vil de gerne hjælpe med at vækste forummet.

Tag og lyt til dette: http://thorborg.tv/hvordan-laver-man-et-godt-debatforum.html

Det er ikke for at hakke på dig, det er blot min opfattelse af forummet.

Mvh. Nikolaj

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jun 10
Skrevet kl. 12:34

Hej Nikolaj

Tak for tippet. Da vi projektet er helt nystartet, mangler vi natuligvis aktivitet, så alle kneb gælder - og moderatorer er en god idé. 
Vi er også i gang med at  lave noget i stil med ugens tip, hvor "vinderen" kommer ud med hans/hendes tip eller trick på facebook-gruppen. Skribenten får altså mulighed for at promovere sig selv, ved at gøre et stykke arbejde, hvis du forstår.
Mht. designet, er vi en smule bundet i øjeblikket. Vi arbejder på et nyt, men der er endnu ikke mange skins til vbulletin 4, som vi kører med.
Jeg vil gerne høre din mening om en eventuel forside i lækkert design - altså før man rammer de forskellige fora. Hvad synes du om denne idé? Er det blot endnu et led man skal igennem, før man kommer ind til det, siden handler om, eller?

Igen - tak for tippet!

Fortsat god weekend,
Kim

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 12:53

Kim Petersen:
Nikolaj

Hej igen Kim,

Altså hvis at forum-delen er og bliver din primære, så synes jeg helt klart at du skal droppe en forside. Selvfølgelig, hvis du udvider forummet til en portal som Amino, med Virksomhedsbørs, Events, Freelancer osv. Så synes jeg helt klart du skal have en forside.

Jeg har lige skrevet et andet indlæg, måske du kan bruge det til noget: http://www.amino.dk/forums/p/92398/605879.aspx#605879

/Bomann

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jun 10
Skrevet kl. 14:03

Hej igen

Tak for endnu et link. Vil følge op på dine råd. Er overbevist om, at de hjælper... Som sagt er sitet nystartet, men det gælder jo om at levere et godt forståhåndsindtryk, så jeg er glad for din respons.

Vh.
Kim 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 14:09

Kim Petersen:

Hej igen

Tak for endnu et link. Vil følge op på dine råd. Er overbevist om, at de hjælper... Som sagt er sitet nystartet, men det gælder jo om at levere et godt forståhåndsindtryk, så jeg er glad for din respons.

Vh.
Kim 

Det var så lidt :-)
Glad for at du kunne bruge det til noget!

/Bomann

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 14:32
Hej Det et forum, der mangler et formål, hvad skal man lave derinde hvilken værdi tilægger det de besøgende? smid lige en pb !
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 14:37

Web-siden.dk:
Hej Det et forum, der mangler et formål, hvad skal man lave derinde hvilken værdi tilægger det de besøgende? smid lige en pb !

Det fik mig til at tænke på at du skal have mere fokus på dit USP (unique selling point). Altså hvorfor skal folk vælge dit forum, nu hvor at hol.dk er langt større med langt flere bruger?

Det får mig lidt til at tænke på Mikkel deMib, som valgte at fokusere på SEO af dynamiske hjemmesider til at starte med. Prøv at finde en form for niche du laver et forum inden for.

/Bomann

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 15:24

Hej Kim.

Jeg kan rigtig godt lide den template du har brugt til dit forum. Nu er jeg også teknikker, så for mig behøver det ikke være super fancy rent design-mæssigt.

Det er også rigtig fornuftigt, at du har holdt dig til nogle få kategorier her i starten, da det vil skabe større aktivitet inden for hver kategori.

Domænet er rigtig fint, synes jeg - nemt at huske. Nu er det bare at klø på for at få så mange brugere lokket over i dit forum. Held og lykke :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jun 10
Skrevet kl. 17:13

Hej alle

Tak for jeres respons. Det er super med kritisk respons!
Ja, vi bør gøre det mere klart, hvorfor folk skal vælge netop www.pc-forum.dk

Vh.
Kim 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)