Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino blog

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Er jeg den eneste der gerne så amino blogs, rent faktisk blive brugt som blogs og ikke bare link til egne sider?

Jeg mener, hvis man har skrevet et blog indlæg og gerne vil dele denne viden, jamen så opret en tråd hvor det kan debatteres, i blog området er min forventning altså at jeg kan sidde på amino og læse indhold. 

Der er få der rent faktisk skriver eller vlogger direkte til amino, og jeg syntes det er pisse synd at de mennesker begraves i indlæg med links til andre sider. De må i længden også miste en stor del motivation for at skrive disse gode indlæg. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:14

Hej Boysen,

Nej, jeg er helt enig. Det er et af de få områder herinde, der ikke rigtigt fungerer.

Men der er vist en redaktørfunktion af en art på vej, som forhåbentlig kan få ryddet lidt ud i den slags, eller prioriteret, så det kun er de "rigtige" blogindlæg, der kan få den ære at blive vist på forsiden.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:30

Frank Hellerup Madsen:
Men der er vist en redaktørfunktion af en art på vej

Ok, jamen det tror jeg løser problemet, tak for info

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:42

Og bare så det ikke skal hedde sig, at jeg render med rygter, så er opslaget på Amino Freelancer her:

Der står godt nok mest om redaktørfunktion i forhold til ekspertbloggere, men jeg synes at have læst Thorborg skrive noget om en form for moderering af de andre blogs også?

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 14:02

Hej Frank og Kenneth

Martin er ved at komme med nogle ændringer på den front, som skulle gå i luften inden længe. Jeg er helt enige i at mange gange skriver bloggerne for egen vindings skyld, hvilket i mild grad også er i orden. Men der er kommet mange korte indlæg, som bare linker direkte til ydelser etc. Men lad os afvente situationen og se hvad Martin kommer med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32

Jeg er total enig, men igen...

Man lærer hurtigt hvem der er seriøse og hvem der ikke er. Det er dog iorden med mig, da der så er flere potentielle kunder (amino-medlemmer) til os andre Stick out tongue

Dem der ikke formår at vække tilliden mister potentialet for omsætning.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Dem der gør et godt stykke arbejde med deres Amino Blogs, vil snart få meget mere synlighed og dem der blot bruger Amino Blogs som trafik til eget site, kommer ikke til at få meget sjov ud af deres anstrengelser.

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:52
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:23

Nemlig :-)